يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۰۴
۰

کدامیک از نمایندگان فعلی سیستان و بلوچستان در انتخابات 94 نامزد خواهند شد؟

اشتیاق نمایندگی همچنان در اکثریت نمایندگان فعلی سیستان و بلوچستان وجود دارد و اگر اتفاقی ویژه نیفتد، آن‌ها با هر سلیقه و توانمندی که داشته‌اند در انتخابات اسفند 94 هم شرکت می‌کنند.
کدامیک از نمایندگان فعلی سیستان و بلوچستان در انتخابات 94 نامزد خواهند شد؟
کدامیک از نمایندگان فعلی سیستان و بلوچستان در انتخابات 94 نامزد خواهند شد؟
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، انتخابات دهمین دوره مجلس همزمان با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ۷ اسفند سال جاری برگزار می شود و زمان ثبت نام نامزدها در حالی از روز گذشته آغاز شده است که به گفته مسئولین وزارت کشور تا 4 دی ادامه خواهد داشت.
در حالی که عده ای از نمایندگان فعلی استان در مجلس نهم خیلی زود تبلیغاتشان را کلید زده اند و خود را برای ماراتن مجلس دهم آماده کرده اند به نظر می رسد عده‌ای در محافل دورهمی مشغول تبلیغات مخفی هستند، تعدادی نیز برنامه‌های تازه‌ای در حوزه انتخاباتی خود دنبال می‌کنند که قبلا خبری از آن‌ها نبود و البته برخی نمایندگان که قبلا پای ثابت دوره‌های مختلف مجلس بوده‌اند کمربندهایش را برای مجلس دهم محکم تر از همیشه کرده اند.
اما به نظر می رسد با توجه به جذابیت باغ سبز بهارستان اکثریت نمایندگان فعلی حاضر نیستند صندلی های خود را از دست دهند و با عزمی آهنین خود را برای آزمون سخت 7 اسفند آماده می کنند.
در گفت‌وگوهای کوتاه با تعدادی از نماینده فعلی بهارستان هیچ کدام از آن‌ها از حضور در انتخابات دوره دهم امتناع نکرده و اغلب در حال آمده شدن هستند.
پیش از این حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان و حلیمه عالی نماینده سیستان در گفتگو هایی از کاندید شدن خود در انتخابات دهم مجلس خبر داده بودند.
سید باقر حسینی دیگر نماینده سیستان نیز در گفتگو با عصرهامون از حضور خود برای دهمین دوره خبر داد و ادامه داد: در روز های پایانی و با مراجعه به حوزه انتخابیه زابل ثبت نام خواهم کرد.
یعقوب جدگال نیز به عصرهامون گفت: بنده هم برای انتخابات مجلس دهم کاندید و می شوم و در روزهای آینده در فرمانداری چابهار نام نویسی می کنم.
ناصر کاشانی نماینده زاهدان نیز به عصرهامون گفت: انشاالله برای انتخابات دهمین دوره کاندید می شوم.
هدایت الله میرمرادزهی و محمدسعید اربابی نمایندگان سراوان و ایرانشهر نیز پاسخگوی تلفن همراه خود نبودند.
اما پاسخ پشنگ ریگی در نوع خود جالب بود، وی هنگامی که با تماس عصرهامون مواجه شد بعد از معرفی خبرنگار در پاسخی عجیب گفت: اشتباه گرفته اید!
با این حال باید تا پایان روز ثبت نام نامزدها یعنی 4 دی باید صبر کرد و دید کدام یک از نمایندگان فعلی برای حضور در رقابت های انتخاباتی مجلس دهم نام نویسی کرده و کدام یک از نمایندگان بار مسئولیت خطیر نمایندگی مردم را به زمین گذارده و به جمع نمایندگان ادوار مجلس می پیوندند.

انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 128
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *