پنجشنبه ۳ تير ۱۳۹۵ ۰۷:۴۵
۰

سردار نقدی:سلب تابعیت رهبر دینی بحرین از شکست های برزگ اسکتبار است

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: امروز در بحرین یک رهبر دینی را سلب تابعیت می کنند و این یک شکست بزرگ برای استکبار و آمریکا است.
سردار نقدی:سلب تابعیت رهبر دینی بحرین از شکست های برزگ اسکتبار است
سردار نقدی:سلب تابعیت رهبر دینی بحرین از شکست های برزگ اسکتبار است
به گزارش پایگاه خبری پهره: سردار محمدرضا نقدی عصر چهارشنبه در همایش مشترک راهیان نور (تجلی اخلاص) در سالن مجتمع فرهنگی، ورزشی 5 آذرگفت: هر فردی که در مورد پرداختن به کارهای ارزشی تردید دارد و می گوید که این کارها چه فایده و ثمری دارد، به وضع دنیا نگاه کند و امواج بیداری ملت ها را ببیند.
وی در ادامه بیان کرد: امروز رزمندگان مجاهد پر افتخار عراقی (یعنی کشوری که استکبار آنها را هشت سال با ما به جنگ انداخت) روی سینه اش عکس امام خمینی و حضرت آقاست، عکس سردار سلیمانی را روی سینه اش می چسباند و این معجزه است.
سردار نقدی تصریح کرد: امروز کسانی از جمله مجاهد ایرانی و عراقی پس از هشت سال آنقدر به دل هم راه پیدا می کنند و بدون آنکه فردی از آنها بخواهد برای همدیگر جان می دهند؛ اگر امروز در کشمیر در ارتفاع سه هزار متری بالای بام خانه ها عکس حضرت آقاست؛ اینها اتفاقی حاصل نشده است. 
وی ادامه داد: تمام رسانه های استکبار تمام قد بسیج شده اند که انقلاب و بسیج را بکوبند اما با صرف هزینه های هنگفت و تبلیغات بی وقفه، عشق انقلاب در دل ملت ها موج می زند که این ثمره زحمات شماست که امروز استکبار را به وحشت انداخته است.
وی به سلب تابعیت شیخ قاسم توسط رژیم بحرین اشاره کرد و افزود: امروز در بحرین یک رهبر دینی را سلب تابعیت می کنند و این یک شکست بزرگ برای استکبار، آمریکای مدعی دمکراسی و انگلیسی است که نظام ما را دیکتاتور می دانند و باید حمایت از این رفتار خصمانه را توضیح دهند این در حالی است که در 37 ساله انقلاب اسلامی حتی یک مورد سلب تابعیت در مورد شهروندان اتفاق نیفتاده است.
سردار نقدی در ادامه بیان کرد: حمایت از رژیم آل خلیفه برای استکبار یک رسوایی بزرگ است، رسوایی هایی که یکی پس از دیگری رخ می دهند و ملت هایی که یکی پس از دیگری بیدار می شوند و این ثمره زحمات شما در صدور انقلاب اسلامی به ملت های مظلوم دنیاست.
رئیس سازمان بسیج مستضفعان با اشاره به قشر متنوعی که به سفر راهیان نور می روند، گفت: دانشمندان، دکترها، مهندسان و... که به راهیان نور می آیند، چرا رفت و آمد کرده و چرا در مورد شهدای 8 سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی علاقه مند هستند؟
وی ادامه داد: برنامه های تلویزیونی باید تنوع بیشتری داشته باشد و سطح کیفی آنها بالا برود و از پخش صحنه های تکراری خودداری کنند و باید از ابتدای سفر راهیان نور تا انتهای آن از رفاقت ها، صداقت ها، خطرها و سختی ها و دیگر جذابیت های راهیان نور به تصویر کشیده شود.
سردار نقدی افزود: گسترده تر کردن دایره این زیارتها با توجه به توان حمل و نقل و بودجه راهیان نور باید مورد توجه قرار بگیرد و ما می توانیم از زیارتگاه های نزدیک تر مانند مزار شهدا در مناطق محلی و بومی شهر خودمان استفاده کنیم تا بیشتر به این ارزش ها بها داده شود.
منبع ایرنا
کد مطلب: 1358
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *