يکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ ۰۸:۵۷
۰
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر؛

واژه حقوق بشر آمریکایی تنها یک ابزار برای سلطه بر دولت هاست/ آمریکای خون آشام حق ادعای حمایت از حقوق انسان ها را ندارد

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: آمریکا با سوابق خونین حال و گذشته خون نمی تواند ادعایی مبنی بر حمایت از حقوق انسان ها را داشته باشد.
واژه حقوق بشر آمریکایی تنها یک ابزار برای سلطه بر دولت هاست/ آمریکا خوناشام حق ادعای حمایت از حقوق انسان ها را ندارد
واژه حقوق بشر آمریکایی تنها یک ابزار برای سلطه بر دولت هاست/ آمریکا خوناشام حق ادعای حمایت از حقوق انسان ها را ندارد
مولوی شمس الحق دامنی در گفت و گو با خبرنگار پهره؛ ضمن تأسف بر جوامعی که این ادعای خنده دار آمریکا مبنی بر حمایت از حقوق بشر را پذیرفته اند اظهار کرد: این دولت خودخواه دستش به خون افراد بی گناه زیادی در سراسر دنیا آلوده است.
وی گفت: این کشور ادعا دارد که حامی حقوق بشریت در دنیاست و بقیه انسان ها که در جهت استقلال و ظلم ستیزی در کشورهایشان به پا می خیزند متجاوزند و حق هر گونه تعرضی را به آنها دارند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر داعش را زاییده آمریکا دانست و تصریح کرد: دولت آمریکا اگر ذره ای به حقوق انسان ها اهمیت می داد در جهت ایجاد داعش در منطقه اقدام نمی کرد.
وی گفت: خوشبختانه دست آمریکا برای همه رو شده و هیچ ملت و دولت آزاده ای این کشور را حامی حقوق بشر نمی داند.
مولوی دامنی ظوابط کشورهای اسلامی را در راستای اسلام و منافع ملی هر کشوری عنوان کرد و بیان داشت: آمریکا هیچ حقی برای تعرض به منافع دول ندارد و یقینأ هیچ کشوری درخواست کمک از این مزدور جهانخوار نداشته و ندارد از این رو آمریکا و همپیمانانش باید هر چه زودتر از منطقه پا را کنار بکشند و با دخالت های بیجا مانع تفرقه در بین امت های اسلامی شوند.
اتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 1429
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *