سه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ ۱۰:۲۷
۰
گزارشی از جنایت زیر پرچم حقوق بشر؛

جانبازان شیمیایی آینه تمام نمای حقوق بشری آمریکا / تاریخ بزرگترین گواه بر جنایات آمریکاست

امروز 29 سال از روزی که هواپیماهای عراقی بمب های شیمیایی را بر سر زنان و کودکان و مردم غیر نظامی و بی دفاع سردشت فرود آوردند می گذرد اما همچنان تبعات تلخ این جنایت باعث عذاب های جسمی و روحی فراوانی برای مردم سردشت است.
جانبازان شیمیایی آینه تمام نمای حقوق بشری آمریکا / تاریخ بزرگترین گواه بر جنایات آمریکاست
جانبازان شیمیایی آینه تمام نمای حقوق بشری آمریکا / تاریخ بزرگترین گواه بر جنایات آمریکاست
به گزارش پهره به نقل از پاپایا، از ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است  تا مدعیان حقوق بشر بدانند، ملت ایران هیچ گاه جنایات آنان را فراموش نخواهند کرد.
ششم تیرماه سال 1360 سوء قصد نافرجام به مقام معظم رهبری، هفتم تیرماه سال 1360 بمب‌ گذاری و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن آیت‌ الله دکتر بهشتی و 72 یار صدیق امام و ملت، هفتم تیر بمباران شیمیایی مردم بی دفاع سردشت از سوی رژیم بعثی عراق، دوازدهم تیرماه سال 1367 شلیک مستقیم موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که توسط ناو آمریکایی صورت گرفت و موجب شهادت تمام 290 مسافر و خدمه آن شد و اینها تنها گوشه کوچکی از اقدام های ضدحقوق بشری و جنایات مدعیان حثوث بشر است که تحت حمایت و یا اقدام مستقیم امریکا انجام شد.
دولت آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در دنیاست
در همین رابطه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «دولت آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در دنیاست» بیان کرد: تاریخ بزرگترین گواه برای جنایات آمریکاست و نمایانگر این مطلب است که دولت آمریکا اساساً بر پایه‌های ظلم به بشریت، نابودی ارزشهای انسانی و زیر پای گذاشتن تمامی حقوق انسانی بنا شده است و ادعای دروغین حقوق بشر دیگر نمی تواند باعث فریب مردم جهان شود.
حجت الاسلام علی بامری تصریح کرد: در حال حاضر رسوایی حقوق بشری آمریکا برای عموم ملت های آزاده واضح بوده و همه مردم جهان به خوبی میدانند که این کشور از مساله حقوق بشر تنها برای پیش برد اهداف شوم خود استفاده کرده و از حقوق بشر فقط شعار آن را می داند.
وی با تاکید بر این مطلب که این هفته فرصت خوبی هست تا جنایات ضد حقوق بشری و تروریستی دولت آمریکا بازخوانی شود، اظهار داشت: وقتی عقل بشری ملاک و مبنای حقوق بشر باشد و آموزه های دینی به فراموشی سپرده شود و یا تحریف شود، بدون شک  سکولاریسم، اومانسیم و منفعت طلبی انسان در آن دخالت کرده و آن را بر اساس خواسته های شیطانی و نفسانی جلوه میدهد و خروجی آن چیزی بجز از حقوق بشر آمریکایی خواهد بود.
بامری حوادث تلخ تیر ماه را نمونه‌هایی بارز از حقوق بشر آمریکایی دانست و افزود: حمایت مستقیم آمریکا از عاملان بمب گذاری های ششم و هفتم تیر و بمباران مردم مظلوم سردشت در هشتم تیر ماه توسط رژیم بعث عراق، ترور شهید آیت‌الله صدوقی در یازدهم تیرماه و حمله مستقیم موشکی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در دوازدهم تیرماه نمونه‌هایی تکان دهنده و غمباری از حقوق بشر آمریکایی در برابر ملت شریف ماست.
جانبازان شیمیایی به عنوان آینه تمام نمای حقوق بشری آمریکا
وی در ادامه با اشاره به بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعث عراق، بیان کرد: امروز 29 سال از روزی که هواپیماهای عراقی بمب های شیمیایی را بر سر زنان و کودکان و مردم غیر نظامی و بی دفاع سردشت فرود آوردند می گذرد اما همچنان تبعات تلخ این جنایت باعث عذاب های جسمی و روحی فراوانی برای مردم سردشت است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز از جانبازان شیمیایی به عنوان آینه تمام نمای حقوق بشری آمریکا یاد و اضافه کرد: با گذشت سال های زیادی از این حادثه تلخ، تاثیر آن به کمک انتشار اسنادی که از سوی محققان بی طرف بر جهانیان روشن گشته است و مظلومیت شهدا و مجروحان این حادثه ناگوار و اقدامات ضد بشری آمریکا را اثبات می کند.
وی در پایان با اشاره به نمونه های دیگر حقوق بشری آمریکایی بر علیه کشورهای دیگرجهان،گفت: امروز تنها در کشورهای همسایه ایران مانند افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، لبنان، بحرین ویمن نمونه هایی روشن از حقوق بشر آمریکایی را شاهد هستیم که متاسفانه با حمایت مستقیم نظامی و مالی غرب و دولت های تحت حمایت آمریکا، شاهد فجیع ترین جنایت ها بر ضد انسانیت از سوی آمریکا هستیم که تمامی اینها با روح حقوق بشر در تضاد است و نمایانگر تظاهر این کشور در حمایت از حقوق انسانهاست.
انتهای پیام/
کد مطلب: 1469
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *