چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ۰۸:۵۸
۰
در ایام هفته وحدت؛ 

برنامه تلوزیونی «شب های کویر» از شهرستان ایرانشهر به روی آنتن می رود

کارگردان تلوزیونی سیمای استان سیستان و بلوچستان در جلسه برنامه ریزی هفته وحدت در ایرانشهر گفت: ویژه برنامه«شب های کویر» به مناسبت هفته وحدت به مدت ده شب از شهرستان ایرانشهر پخش می شود.
برنامه تلوزیونی «شب های کویر» از شهرستان ایرانشهر به روی آنتن می رود
برنامه تلوزیونی «شب های کویر» از شهرستان ایرانشهر به روی آنتن می رود
به گزارش پهره؛ علی رضا کیخواه در این نشت با اعلام این خبر گفت: نظر به تنوع و غنای فرهنگی شهرستان و با هماهنگی های صورت گرفته با فرماندار و بخشدار شهرستان ایرانشهر در نظر داریم به مدت 10 شب جنگ تلویزیونی شب های کویر را با دعوت از تمامی اهالی شریف ایرانشهر به ویژه علمای تشیع و تسنن، هنرمندان، نخبگان و جوانان و ... در این شهرستان برگزار کنیم.
وی افزود: این ویژه برنامه به مناسبت هفته وحدت و به مدت 700 دقیقه از شهر ایرانشهر و بخش بمپور؛ هر کدام پنج برنامه جداگانه از سیمای استان به روی آنتن برود.
فرماندار ایرانشهر نیز ضمن تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص) از تجمیع مراسمات همسو و تعمیم جشنواره‌ها، مسابقات، تجمعات، محافل قرآنی و مجالس مشترک علما و روحانیون به مراکز بخش‌ها استقبال کرد و گفت: تحقق وحدت تنها در سایه گذشتن از منیت ها و تمرین با هم بودن است.
نبی بخش داوودی هفته وحدت را یک فرصت مغتنم برای اثبات دوباره برادری و عرصه انتخابات را نیز یک میدان عملی برای نمایش گذاشتن اقتدار حاصل از این اتحاد اعلام کرد و افزود: داعش را ساختند تا چهره اسلام را مخدوش و تیره کنند؛ حال وقت آن است که با اندیشه و همتی مشترک در جهت عزت اسلام و مسلمین و پررنگ نمودن فضیلت های این دین کامل؛ همه نقشه های شوم دشمن را به خودش بازگردانیم.
همچنین فرماندار ایرانشهر نواخته شدن زنگ وحدت در مدارس و مسابقات کتابخوانی، کرسی‌های نظریه‌پردازی و نشست‌های علمی در مراکز آموزش عالی، مجالس تقریبی و محافل قرآنی در مساجد، ایستگاه‌های صلواتی، ویزیت رایگان، عیادت از بیماران، برپایی نمایشگاه‌، مسابقات ورزشی، شب‌های شعر و مراسمات فرهنگی، جشن «زوجین وحدت» و جشنواره موسیقی و جنگ شادی و ... را از عمده برنامه های این هفته در ایرانشهر اعلام کرد.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 151