فرماندار ایرانشهر؛

قدس را تنها نمی گذاریم/ در نهایت پیروزی با فلسطین مظلوم است

11 تير 1395 ساعت 9:43

فرماندار ایرانشهر گفت: همه مسلمانان به اولین قبله خود در فلسطین اشغالی تعصب داشته و هیچگاه مشروعیت رژیم منحوس صهیونیست را به رسمیت نشناخته و نخواهند شناخت.


نبی بخش داودی در حاشیه راهپیمایی با شکوه مردم ایرانشهر در روز قدس به خبرنگار پهره گفت: شرکت روزه داران در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به دنبال ولایت پذیری از معمار کبیر انقلاب و رهبری عظیم شأن است؛ وظیفه عمومی برای دفاع از مظلومان و اعلام انزجاز و نفرت از زورگویان و ظالمان است.
وی گفت: اسرائیل غده سرطانی جهان اسلام است که مظلومیت های مردم فلسطین آواره و جوان از دست داده روزی آن را به نابودی خواهد کشاند.
فرماندار ایرانشهر به بیانات رهبری در خصوص نابودی اسراییل تا 25 سال آینده اشاره کرد و ادامه داد: اسرائیل پس از شصت سال از زمان تأسیس که با اشغال توام با خشونت نظامی سرزمین فلسطین همراه بوده است، امروز در سراشیبی قرار گرفته و به سمت فروپاشی حرکت می‌کند.
نبی بخش داودی تصریح کرد: مردم ایران حامی تمامی مردم  مظلوم و آزادی خواهان جهان هستند و همچنین خواهان فلسطین واحد هستیم؛  فلسطینی که مردمش در کشور خود به آزادی زندگی کنند نه اینکه این کشور تاریخی را به چند قسمت کرانه باختری و نوار غزه تقسیم کرده و در محاصره بمانند.
وی نقص حقوق بشر آمریکایی در حمایت از تحرکات تروریستی اسراییل را نمونه ای دیگر از شاهکارهای آمریکا در بی تفاوتی به حقوق انسان ها دانست و بیان داشت: این وظیفه ما است تا با روشنگری و اتحاد بین جوامع اسلامی، نگذاریم تا دشمنان به آرزوی خود که فراموشی مسئله فلسطین است، دست پیدا کنند.
انتهای پیام/ 3339


کد مطلب: 1531

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/1531/قدس-تنها-نمی-گذاریم-نهایت-پیروزی-فلسطین-مظلوم

پهره
  https://www.pahreh.ir