شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ۰۸:۳۵
۰

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر: مسلمانانی که با صهیونیستها رابطه داشته باشند از دایره اسلام خارجند

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: مسلمانانی که با صهیونیست ها رابطه داشته باشند از دایره اسلام خارج شده اند زیرا طبق دستور قرآن قوم یهود دشمن پیامبر(ص)، قرآن و اسلام است.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر: مسلمانانی که با صهیونیستها رابطه داشته باشند از دایره اسلام خارجند
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر: مسلمانانی که با صهیونیستها رابطه داشته باشند از دایره اسلام خارجند
به گزارش پهره مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت ایرانشهر با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: هیچ کشور مسلمانی نباید با رژیم غاصب اسرائیل مراودت و دوستی داشته باشد.
وی گفت: ننگ بر مسلمانانی که به سمت گرگ های صهیونیست که نخستین قبله مسلمانان را به اشغال در آورده اند دست دوستی دراز کنند.
امام جمعه ایرانشهر افزود: اسرائیل غاصب جنایتکارترین رژیم در دنیا و شدیدترین دشمن مسلمانان و بشریت است
مولوی کریم زایی بیان کرد: تا وقتی که مسلمانان و حکومت های اسلامی وحدت، اتحاد و انسجام نداشته باشند شوکت و کرامت خود را به دست نخواهند آورد.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی و دشمنان اسلام با حیله و ترفندهای مختلف با هدف سرازیر کردن یهودیان به نخستین قبله گاه مسلمانان اقدام به خرید زمین های کشاورزی، منازل و مغازه های فلسطینیان با قیمت های چندین برابرکردند و مردم فلسطین هم غافل از برنامه ریزی آنها و با فروش املاک خود فریب خوردند.
وی ادامه داد: بیش از 6 دهه است که یهودیان با خرید املاک و زمینهای فلسطینیان در این نقطه از خاک مسلمانان جمع شدند و علیه آنان جنایت می کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز از آنچه که آن را بی ثباتی در بازار ایرانشهر نامید انتقاد کرد و گفت: متاسفانه میدان بار این شهرستان در دست اتباع خارجی (افغان) است و هیچ گونه نظارتی نیز بر آنها وجود ندارد و هر کس هر طور که می خواهد جنس خود را می فروشد.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر ادامه داد: این درست نیست که در کشور و شهر خود ما اتباع خارجی تعیین کننده قیمتها باشند.
منبع ایرنا
کد مطلب: 1539
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *