شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ۰۸:۵۰
۰

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زهک مورد اصابت گلوله قرار گرفت

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان زهک پس از انجام وظیفه و نظارت بهداشتی در کشتارگاه طیور مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرستان زابل بستری است.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زهک مورد اصابت گلوله قرار گرفت
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زهک مورد اصابت گلوله قرار گرفت
به گزارش پهره به نقل از  روابط عمومی سازمان دامپزشکی ایران استان سیستان، نیمه‌شب گذشته مرتضی ذوالفقاری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زهک که در حال انجام وظیفه نظارت بهداشتی در کشتارگاه طیور بود، بلافاصله پس از خروج از کشتارگاه مورد حمله مسلحانه عده‌ای که با برنامه ریزی قبلی اقدام به مسدود کردن جاده خروجی کرده بودند، قرار گرفت.
در این حمله وی از ناحیه صورت و کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفت که خوشبختانه با هوشیاری و سرعت عمل راننده، موفق به فرار از این تله مرگ شد.
بنابراین گزارش علاوه بر شرایط سخت محیط کاری، این اقدامات و خونهای ریخته‌شده، بهای سنگینی است که کارکنان خدوم دامپزشکی برای حفظ سلامت و بهداشت عمومی و نیز تأمین ایمنی غذایی هموطنان عزیز خود می‌پردازند.
گفتنی است در حال حاضر وی در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرستان زابل بستری است. از مقامات قضایی و انتظامی استان درخواست رسیدگی فوری و تحت پیگرد قرار دادن ضاربین این واقعه را داریم.
انتهای پیام/
منبع تسنیم
کد مطلب: 1545
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *