چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ ۰۸:۰۹
۰
امام جمعه ایرانشهر به مناسبت سالگرد برجام؛

برجام اشتباه محض بود/فتح الفتوح آقایان پوچ از آب در آمد/ قلب راکتور اراک را در برابر هیچ از دست دادیم

امام جمعه ایرانشهر گفت: در برجام آمریکا علی رغم عمل نکردن به تعهداتش بسیاری از امتیازات را از ایران گرفت.
برجام اشتباه محض بود/فتح الفتوح آقایان پوچ از آب در آمد/ قلب راکتور اراک را در برابر هیچ از دست دادیم
برجام اشتباه محض بود/فتح الفتوح آقایان پوچ از آب در آمد/ قلب راکتور اراک را در برابر هیچ از دست دادیم
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی به مناسبت سالروز عمر یک ساله برجام به خبرنگار پهره گفت: نفس مراجعه به برجام اشتباه محض بود و هر روز که از این توافق می گذرد کلام دلسوزانه رهبر معظم انقلاب که فرمودند به برجام خوشبین نیستنم برای آقایان بیشتر هویدا می شود.
وی گفت: در برجام طرف عمل کننده به تعهدات؛ تنها ایران بود و ادعای برد- برد تنها در حد یک شعار ماند.
امام جمعه ایرانشهر به جسارت برخی مسئولین مبنی بر ادعای موفقیت خود در این تعهدات اشاره کرد و بیان داشت: باید در جواب آقایانی که برجام را با کمال پرویی فتح الفتوح می دانند بگویم که برجام اشتباه محض بود و متأسفانه این امر با مرعوب شدن مسئولین به آمریکای جنایتکار رقم خورد.
وی گفت: در اعتماد به آمریکا نه تنها رفع تحریم ها و رونق اقتصادی را شاهد نبودیم بلکه بر نابسامانی ها اقتصادی کشور نیز افزوده شد.
حجت الاسلام ابطحی با انتقاد به نوع نگاه برخی مسئولین گفت: می شد برای رفع تحریم ها با اعتماد به توان داخلی و سرمایه های بومی گره گشایی کرد.
وی برجام دو و سه را برابر با اشتباه دو و سه دانست و بیان داشت: پیگیری موارد در برجام های بعدی چیزی جز ندامت را به دنبال نخواهد داشت چرا که آمریکا به عنوان دشمن سرسخت ایران با مشاهده انعطاف ایران؛ با جسارت و پرویی به سایر توانمندی های ایران از جمله توان موشکی اظهار نظر خواهد کرد.
امام جمعه ایرانشهر گفت: دشمنی آمریکا با شعائر اسلامی، قانون اساسی و ولایت فقیه نظام جمهوری اسلامی است و اگر به خواست این کشور غربی روی خوش نشان دهیم  باید طبق خواسته آنها دست از حمایت از نیروهای مقاومت اسلامی همچون حزب الله لبنان و فلسطین و سایر بلاد اسلامی برداریم و هم جنس گرایی را در کشور آزاد کنیم بنابر این بهترین راه برخورد این است که در همان قدم های اول با مشت بر دهان آمریکا بکوبیم.
حجت الاسلام ابطحی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در برجام جزء به جزء مسئولین را راهنمایی کرد اما دولتمردان جدی نگرفتند و فتح الفتوح آقایان پوچ از آب درآمد البته با امتیازاتی که از سوی ایران به دشمن واگزار شد که جای بسی تأسف است.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 1623
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *