جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ۱۶:۳۶
۰
امام جمعه ایرانشهر؛

اوباما با امضای مصوبه محدودیت ویزا؛ برجام را نقض کرد

امام جمعه ایرانشهر گفت: نمی‌توانیم و نباید از آمریکا آشتی و همراهی با اسلام را توقع داشته باشیم.
اوباما با امضای مصوبه محدودیت ویزا؛ برجام را نقض کرد
اوباما با امضای مصوبه محدودیت ویزا؛ برجام را نقض کرد
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در صدور مصوبه محدودیت ویزا و مهر تأیید آن از سوی اوباما را نقص آشکار برجام دانست و اظهار کرد: آمریکا هیچ وقت مورد اعتماد نبوده و نخواهد بود.
وی گفت: اگر تاریخ رفتار آمریکا با ایران پس از انقلاب اسلامی را مرور کنیم خواهیم دید که آمریکا هیچ گاه از کینه و تقابل خود با ایران اغماض نکرده و در این رویکردِ ضد ایرانی، برای آمریکا هیچ فرقی بین دولت‌ها و هیچ تفاوتی بین جناح‌ها نبوده است.
خطیب‌ جمعه با شرحی کوتاه از حوادث و اقدامات اتفاق افتاده‌ تروریستی در خطوط هوایی، به پنجم دی ماه سالروز تشکیل «سپاه حفاظت هواپیمایی» پرداخت و به وقوع یکصد مورد توطئه‌ ربایش هواپیما بر روی زمین و ۲۶ اقدام به ربایش در حین پرواز که از آن تاریخ برای خطوط هوایی ایران اتفاق افتاد اشاره کرد که در تمامی آن‌ها سپاه، با اقتدار و هوشیاری کاملی که موجب حیرت بزرگترین سازمان‌های ضدجاسوسی و ضدخرابکاری جهان بوده، به صورت صد در صدی موفق به رفع توطئه‌ها گردیده بود.
حجت الاسلام ابطحی آفرینش حماسه‌ نهم دی ماه و خروش امّت ولایی در تحکیم بنیان‌های ولایت‌مدارانه و پاسخ قاطع به فتنه‌گران و برهم زنندگان امنیت و آرامش را نشانه‌ای از پویایی جامعه؛ و درک موقعیّت و حضور به موقع در صحنه را نمادی از بصیرت و آگاهی آحاد جامعه‌ اسلامی خواند.
امام جمعه‌ ایرانشهر ضمن استقبال از سفر وزیر بهداشت و درمان به منطقه و حضور وی در شهرستان ایرانشهر گفت: ارتقای محسوسی که در برخی شاخص‌های بهداشتی چون به حداقل رسیدن میزان مرگ و میر مادران و نوزادان ایجاد گردیده؛ و نیز ثمرات حاصل از اجرایی شدن طرح ارتقای سلامت، در کنار تأسیس و تجهیز برخی بخش‌های درمانی رضایت بخش است و این تغییرات کارهای مهمی است که در کنار سایر روندهای موجود قابل تقدیر هستند.
همچنین وزیر بهداشت نیز با تبریک هفته وحدت گفت: مردم سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی مردمی انقلابی و وفادار به نظام و ولایت هستند بطوریکه در عرصه های مختلف با هوشیاری ضمن خنثی کردن دسیسه های دشمنان که به دنبال اختلاف بودند؛ عشق و علاقه خود را به نظام نشان داده اند.
حسن قاضی زاده هاشمی بر آگاه سازی علما؛ فرهیختگان و فرهنگیان جهت ارتقاء بهداشت عمومی تأکید کرد و افزود: با هدف خدمات دهی بهتر و مطلوب تر در بخش بهداشت و درمان به دنبال افزایش تعداد تخت های بستری، تجهیز و توسعه مراکز بهداشتی و اورژانس و تأمین نیروی انسانی هستیم.
انتهای پیام/ 3339
 
کد مطلب: 164