شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۴۸
۰
وزیر بهداشت در نشست صمیمی با دانشجویان ایرانشهر؛

امیدواریم با همکاری دولت و مجلس مشکل کمبود نیروی انسانی بیمارستان ها حل  شود

وزیر بهداشت در نشست صمیمی با دانشجویان ایرانشهر گفت: یکصد هزار نفر در وزارت بهداشت و درمان ردیف حقوقی ندارند و از محل درآمد بیمارستانها به آنان حقوق پرداخت می شود که امیدواریم با همکاری دولت و مجلس کمبود نیروی انسانی بر طرف شود.
امیدواریم با همکاری دولت و مجلس مشکل کمبود نیروی انسانی بیمارستان ها حل  شود
امیدواریم با همکاری دولت و مجلس مشکل کمبود نیروی انسانی بیمارستان ها حل  شود
به گزارش پهره؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی در جمع دانشجویان دانشگاه ولایت ایرانشهراظهار کرد: ایران اسلامی متعلق به همه ایرانیان است و آبادانی این کشور تنها با اتحاد و همبستگی بین تک تک ایرانیان موثر خواهد شد.
وی افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب استان سیستان و بلوچستان از امکانات و خدمات محروم بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی پزشکان و متخصصان این استان در سطح کشور شناخته شده و حرفی برای گفتن دارند.
وزیر بهداشت راه پیشرفت کشور را در پیمودن راه صحیح و بدون افراط و تفریط و استفاده بهینه از ظرفیت ها عنوان کرد و افزود: ایران اسلامی متعلق به همه ایرانیان است و به فرموده  امام امت (ره) و رهبر معظم انقلاب ما همه مسلمانیم و هیچ تفاوتی بین ما وجود ندارد.
وی خدمات ارائه شده در بخش بهداشت و درمان شهرستان ایرانشهر را رضایت بخش دانست و افزود: تلاش خواهیم کرد این دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی ارتقا یابد.
هاشمی بیان کرد: یکصد هزار نفر در وزارت بهداشت و درمان ردیف حقوقی ندارند و از محل درآمد بیمارستانها به آنان حقوق پرداخت می شود که امیدواریم با همکاری دولت و مجلس کمبود نیروی انسانی بر طرف شود.
انتهای پیام/3339
کد مطلب: 168
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *