دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ ۰۹:۲۲
۰
رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر؛

بسیج در خدمت به مردم بزرگترین نهاد در کل جهان است/ امنیت و سلامت دو آیتم مهم رشد در منطقه است

رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بسیج بزرگترین نهاد در کل جهان است که در همه عرصه‌ها صادقانه در خدمت مردم می باشد.
بسیج در خدمت به مردم بزرگترین نهاد در کل جهان است/ امنیت و سلامت دو آیتم مهم رشد در منطقه است
بسیج در خدمت به مردم بزرگترین نهاد در کل جهان است/ امنیت و سلامت دو آیتم مهم رشد در منطقه است
به گزارش پهره؛ ایرج ضاربان در همایش بزرگ نقش بسیج در توسعه سلامت که با حضور جمعی از مسئولین ، بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت ایرانشهر در دانشگاه ولایت این شهرستان برگزار شد گفت: سلامت و امنیت دو آیتم مکمل برای پیشرفت هر منطقه می باشد.
وی با اشاره به جمعیت 30 درصدی بسیجیان در سطح استان گفت: بسیج در ایجاد رفاه و خدمت به اقشار مردم بزرگترین نهاد در کل جهان می باشد که افتخار خدمت رسانی در عرصه های مختلف از هشت سال دفاع مقدس تا به الان در برنامه های مختلف جهادی و محرومیت زدائی ادامه دارد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر با اشاره به لزوم برنامه ریزی جدی در حوزه سلامت گفت: برای حل مشکلات و معضلات استان باید نسخه کامل و فراگیری پیچیده شود.

وی تصریح کرد: وجود بیش از 730 بیمار مبتلا به تالاسمی ماژور و تحمیل شدن هزینه‎های سنگین به خانواده‎ها ناشی از بی توجهی به مسائل بهداشتی در ازدواج‎های فامیلی، سرعت غیرمجاز و بی‌توجه به مسائل رانندگی و آمار فوتی های بالا و بی توجهی برخی خانواده ها به اهمیت پیشگیری به جای درمان از دغدغه های دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر است که امیدواریم با حضور بسیج در این حوزه همچون سایر موفقیت ها در این زمینه تغیرات محسوسی را احساس کنیم.
پایگاه‌های بسیج آماده ارائه خدمات بهداشتی به مردم
فرمانده سپاه ایرانشهر نیز در این جلسه گفت: یکی از افتخارات سپاه پاسداران؛ موفقیت های بزرگ پزشکی، علم و فناوری در کنار موفقیت های امنیتی و دفاعی می باشد.
سرهنگ محمد علی میری افزود: بسیج بدون پیروی از گرایش سیاسی خاص در همه دوره‌ها در کنار دولت‌ها با یک تفکر ثابت انقلابی همواره در کنار مردم بوده و خدمت‌رسانی کرده است.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ایرانشهر به خدمات شایان بسیج در حوزه بهداشت و درمان، ایجاد بیمارستان‌های صحرایی در استان و ارائه خدمات پزشکی به هزاران نفر از مردم روستاها و شهرهای سیستان و بلوچستان اشاره کرد و ادامه داد: توسعه و آبادانی ایران اسلامی و تحقق آرمان‌های انقلاب از اهداف عالی بسیج است که برای سرافرازی ایران در هر زمینه ای مددرسان مردم بوده و می باشد.
وی ادامه داد: سلامت همچون امنیت از دغدغه های سپاه پاسداران در شهرستان ایرانشهر است و از امروز پایگاه‌های بسیج در کنار ایفای نقش امنیتی آماده ارائه خدمات در حوزه بهداشت و درمان به مردم هستند.
سرهنگ میری سه عنصر اعتیاد، طلاق و عدم ثبت وقایع حیاتی را موجب به وجود آمدن آسیب‌های شدید اجتماعی در سطح شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: امروز نیازمند عزم همگانی و کار جهادی هستیم.
 

وی وجود ماهواره در منازل را از عوامل بروز ضعف در سلامت اجتماعی و روانی افراد دانست و تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی در حوزه سلامت و نقش‌پذیری اجتماعی را حوزه به حوزه و پایگاه به پایگاه در راستای منویات انقلاب اجرا خواهیم کرد و از معضلات جلوگیری می‌کنیم.
گفتنی است در پایان همایش به فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج ایرانشهر جهت فعالیت در کنار شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارت همیاران سلامت اهدا شد.
 
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 1682
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *