دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ ۰۹:۴۳
۰
امینی فرد در تشریح جلسه کمیسیون بهداشت مطرح کرد؛

انتخاب برخی نمایندگان برای عضویت درکمیسیون مشترک بررسی لایحه حمایت از حقوق معلولان

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از انتخاب اعضاء این کمیسیون برای عضویت درکمیسیون های مشترک بررسی لایحه حمایت از حقوق معلولان وطرح تقویت و توسعه نظام استاندارد خبردادو گفت: درجلسه امروز روسای سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) گزارشی از اقدامات خود به نمایندگان ارایه دادند.
امینی فرد در تشریح جلسه کمیسیون بهداشت مطرح کرد؛
امینی فرد در تشریح جلسه کمیسیون بهداشت مطرح کرد؛
به گزارش پهره، محمد نعیم امینی فرد درتشریح جلسه امروز یکشنبه ( 27 تیر) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: دراین جلسه اعضاء منتخب کمیسیون بهداشت برای عضویت در کمیسیون های مشترک بررسی طرح تقویت توسعه نظام استاندارد و بررسی لایحه حمایت از حقوق معلولان انتخاب شدند.
نماینده مردم ایرانشهر درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امینی فرد، عابدی وهمتی به عنوان اعضاء کمیسیون بهداشت برای عضویت در کمیسیون بررسی طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد انتخاب شدند، افزود: همچنین بنیادی،خالقی، نیک فر ،قربانی، جمالی، علیجانی، یوسفی، شیواری، رنجبرزاده، هاشمی، حمزه، پروبافرانی وخاتمی به عنوان عضو در کمیسیون بررسی لایحه حمایت از حقوق معلولان انتخاب شدند.
وی تاکید کرد: همچنین دراین جلسه رییس سازمان بهزیستی گزارشی را ازروند اقدامات این سازمان و برنامه های پیش رو به نمایندگان ارایه دادند، البته اعضاء کمیسیون نیز نقطه نظرات خود را در خصوص موارد مطرح شده عنوان کردند.
این نماینده مردم درمجلس دهم با بیان اینکه رییس سازمان بهزیستی به دنبال پیگیری رویکرد علمی در حوزه مسائل بهزیستی است، گفت: به عبارت بهتر این سازمان به دنبال تعمیق ارتباطات خود با دانشگاه بهزیستی و علوم پزشکی است که این مورد از تاکیدات اعضاء کمیسیون می باشد؛ همچنین برنامه های متعدد بهزیستی را در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی و معلولان ارایه دادند.
امینی فرد با اشاره به اینکه دراین جلسه استفاده  از توانمندی های سمن ها و یا سازمان های مردم نهاد  درخصوص مسائل بهزیستی مورد تاکید قرار گرفت، تصریح کرد: البته موارد گفته شده درقانون برنامه ششم باید مورد توجه قرارگرفت، بنابراین مقرر شد که دراین خصوص جلسات نمایندگان با مسئولان بهزیستی درآینده ادامه داشته باشد.
وی از حضور رییس کمیته امداد امام (ره) درجلسه امروز کمیسیون خبرداد و گفت: فتاح دراین جلسه نقطه نظرات و برنامه های کمیته امداد از جمله منابع این سازمان درسال را 95 را شرح دادند.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: همچنین مقرر شد که جلسات آینده با حضور رییس سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) برگزار شود./
پایان پیام
منبع خانه ملت
کد مطلب: 1685
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *