دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ ۱۷:۲۰
۰
به دلیل بحران کمبود آب؛

آب در برخی از روستاهای بروجرد جیره بندی شد

مدیر آبفار روستایی بروجرد گفت: جیره بندی آب در برخی از روستاهای بروجرد که امکان آبرسانی با تانکر در این روستاها وجود ندارد، آغاز شد.
آب در برخی از روستاهای بروجرد جیره بندی شد
آب در برخی از روستاهای بروجرد جیره بندی شد
به گزارش پهره  و به نقل از  بازتاب بروجرد  "عبدالرضا عبدی" مدیر آبفار روستایی بروجرد گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و مصرف بالا، آب برخی از روستاهای بروجرد با مشکل کمبود آب روبرو هستند.
 
 وی اضافه کرد: طی روزهای اخیر دمای هوای بروجرد افزایش یافته و مشکل کمبود آب و بی آبی نیز در برخی از روستاها تشدید شده است.
 
 به گفته وی در حال حاضر 6 روستای بروجرد با مشکل بی آبی و کم آبی همراه هستند که یک روستا با تانکر آبرسانی می شود اما پنج روستای دیگر به دلیل اینکه امکان آبرسانی با تانکر وجود ندارد ، جیره بندی آب در این روستاها صورت گرفته است.
 
 عبدی اظهار داشت: حدود 90 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که مشکل برخی از روستاها حل شود و این روستاها هم در همه ایام سال و در تابستان مشکل بی آبی نداشته باشند.
 
 مدیر آبفار روستایی بروجرد تصریح کرد: در صورت تامین اعتبارات بخشی از مشکلات بی آبی در روستاها حل می شود اما تا کنون اعتباری در این راستا تخصیص داده نشده است.
 
 وی بیان کرد: سال گذشته روستاهای زیادی در شهرستان بروجرد با مشکل کم آبی همراه بودند که تلاش شد تا با حفر چاه و اجرای پروژه های آبرسانی مشکل تعداد زیادی از روستاها حل شود.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 1696
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *