به منظور توزیع گسترده گاز مصرفی در استان سیستان و بلوچستان؛

احداث شرکت پارس کمپرسور ایرانشهر به تصویب شورای اقتصاد کشور رسید

29 تير 1395 ساعت 12:29

فرماندار ایرانشهر گفت: به منظور گاز رسانی گسترده به شهرهای بزرگ سیستان و بلوچستان صبح امروز احداث شرکت پارس کمپرسور ایرانشهر به تصویب شورای اقتصاد کشور رسید.


به گزارش پهره؛ نبی بخش داودی با اعلام این خبر گفت: با تصویب احداث شرکت پارس کمپرسور ایرانشهر از این پس گاز مصرفی شهرهای بزرگ استان سیستان و بلوچستان به مدت سه سال از طریق شرکت گاز ایرانشهر و انتقال آن به وسیله دستگاههای کشنده گاز فشرده تأمین می شود.
وی گفت: جانمایی این شرکت در بخش بمپور ایرانشهر پیشنهاد شده است که خرید زمین با وسعت 10 هکتار به عهده پیمانکار بخش خصوصی این شرکت می باشد.
فرماندار ایرانشهر افزود: این طرح با هدف تامین گاز فشرده به نیروگاهها و تاسیسات CNG و واحدهای صنعتی و تولیدی استان در ایرانشهر احداث می شود.
داودی تصریح کرد: با راه اندازی شرکت پارس کمپرسور، نقاط مختلف استان می توانند از نعمت جایگاه سوخت CNG برخوردار شوند و نیروگاههای برق سیستان و بلوچستان به جای استفاده از سوخت فسیلی از گاز فشرده استفاده خواهند کرد.
فرماندار ایرانشهر تخصیص اعتبار اولیه این طرح را بیش از 100میلیون دلار عنوان کرد و بیان داشت: راه اندازی شرکت پارس کمپرسور ایرانشهر در نیمه دوم سال جاری کلید خواهد خورد.
داودی تصریح کرد: با راه اندازی این شرکت روزانه 400 تانکر کشنده حمل گاز ؛ گاز مصرفی شهرهای بزرگ استان سیستان و بلوچستان را از این شرکت انتقال خواهند داد.
فرماندار ایرانشهر ادامه داد: احداث شرکت گاز ایرانشهر برای بیش از یک هزار و 800 نفر فرصت اشتغال فراهم می کند.
انتهای پیام/ 3339


کد مطلب: 1700

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/1700/احداث-شرکت-پارس-کمپرسور-ایرانشهر-تصویب-شورای-اقتصاد-کشور-رسید

پهره
  https://www.pahreh.ir