چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ ۰۸:۲۶
۰

سوسک و زنبور ادویه جدید نانوایی ها/ کاهش کیفیت نان در شهرستان مرزی هیرمند

پدیده جدیدی که امروزه با توجه به گسترش نانوایی ها در سطح شهرستان ها با آن رو به رو می شویم استفاده از کارگرانی با ظاهر غیر بهداشتی و یا استفاده از وسایل دسته چندم در پخت نان های شهر است.
سوسک و زنبور ادویه جدید نانوایی ها/ کاهش کیفیت نان در شهرستان مرزی هیرمند
سوسک و زنبور ادویه جدید نانوایی ها/ کاهش کیفیت نان در شهرستان مرزی هیرمند
به گزارش پهره  به نقل از ندای هیرمند؛ پدیده جدیدی که امروزه با توجه به گسترش نانوایی ها در سطح شهرستان ها با آن رو به رو می شویم استفاده از کارگرانی با ظاهر غیر بهداشتی و یا استفاده از وسایل دسته چندم در پخت نان های شهر است.
در این نوع معضل نه تنها سطح کیفیت نان پایین می آید بلکه باعث کم شدن دقت در پخت نان شده و در نهایت می تواند افرادی را راهی بیمارستان کند و یا حتی به بیماری هایی نا علاج که از غیر بهداشتی بودن پخت نان مبتلا می شوند دچار کند.
چندی قبل بود که در شهرستان هیرمند به دلیل رعایت نکردن بهداشت و همچنین کشف سوسک در یکی از نان های نانوایی باعث پلمپ شدن آن شد، در این بین برخی از مدیران نانوایی ها  از اعتماد مشتری نهایت سوءاستفاده را انجام می دهند و از کیفیت نان خود زده و حتی در برخی از موارد به قیمت آن نیز می افزایند.
 

حال بار دیگر یکی از شهروندان شهر هیرمند در نان یکی از نانوایی های این شهرستان حشره ای بزرگ کشف کرده است که ضمن ابراز نگرانی از این مسئله گفت: برخی از نانوایی ها بسیار دقت پخن نان را پایین آورده اند و به مشتری اهمیتی نمی دهند.
وی افزود : البته همه ی نانوایی ها دچار این معضل نشده اند و تعداد محدودی در سطح شهرستان هیرمند به پخت با کیفیت پایین مشغول هستند.
سارانی بیان داشت : بودن حشره در نان یکی از وحشتناکترین کارهایی است که نانوا می تواند انجام دهد ،زیرا این نان را فقط افراد بالغ استفاده نخواهند کرد و کودکان زیادی هستند که آن  را بدون دقت کردن به محتوای داخل نان بخورند و با خوردن حشره شاید دچار بیماری های عجیبی بشوند.
وی عنوان کرد : طی شکایتی که به شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند  در اینخصوص ارائه نمودم؛ قول پیگیری و مجازات متخلفین داده شده است، رضایت مشتری مهمترین بحث در خصوص کاسبی است و لذا همه ی کسبه موظفند در راستای رضایت مشتری تلاش نمایند.
 

گفتنی است که این اولین بار نیست که در نان های سطح شهرستان حشره یافت می شود و شهروندان به دلیل کیفیت پایین نان برخی آزاد پزها مجبورند به تعداد اندکی نانوایی که در سطح بهداشتی مشغول به کار هستند مراجعه کنند که این خود نیز باعث تشکیل  صف های طولانی و همچنین اتلاف وقت مشتری خواهد شد.
وجود حشرات در نان ها و همچنین دیگر محصولات نظارت بیشتر دستگاه های نظارتی را می طلبد چرا که با بازگشایی مدارس مصرف برخی اقلام افزایش یافته و این موضوع سبب نگرانی بسیاری از خانواده ها شده است.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 1719
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *