فرمانده انتظامی:عاملان اسید پاشی در زابل دستگیر شدند

5 مرداد 1395 ساعت 12:09

 فرمانده انتظامی زابل گفت: پنج متهمی که با اسید پاشی بر روی مرد جوانی سبب مرگ وی در این شهرستان شده بودند با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شدند.


به گزارش پهره؛  روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، سرهنگ غلامرضا نجابت اظهار داشت: 29 تیر سالجاری در پی اسید پاشی بر روی یک دستگاه خودروی پراید، راننده آن بر اثر شدت مواد اسیدی در بیمارستان زابل فوت می کند.
وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس در بررسی میدانی و پایش اطلاعاتی به همسر متوفی مشکوک شده که وی در تحقیقات تخصصی پلیس به دخالت داشتن یک مرد جوان در این حادثه اعتراف کرده که بلافاصله با شناسایی محل اختفای این متهم، وی در یک عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر می شود.
وی افزود: فرد دستگیر شده که دارای سوابق کیفری بوده سرانجام به اسید پاشی با همکاری فردی دیگر که پس از ارتکاب جرم به مشهد متواری شده بود اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی زابل ادامه داد: ماموران پلیس در ادامه رسیدگی به این پرونده با هماهنگی مراجع قضایی و اخذ نیابت به مشهد اعزام و در یک عملیات موفق پلیسی ضمن دستگیری عامل اصلی اسید پاشی، 2 نفر دیگر را در این رابطه دستگیر می کنند.
سرهنگ نجابت تصریح کرد: تحقیقات تخصصی از این متهمان در خصوص علت و انگیزه ارتکاب جرم همچنان ادامه دارد.
شهرستان زابل در 205 کیلومتری شمال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان قرار دارد.
انتهای پیام/ 3339
 


کد مطلب: 1791

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/1791/فرمانده-انتظامی-عاملان-اسید-پاشی-زابل-دستگیر-شدند

پهره
  https://www.pahreh.ir