سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۱۱
۰

ماجرای حمله مسلحانه به پست‌های برق درسیستان

تکرار سرقت‌های مسلحانه از پست‌های برق سیستان و بلوچستان، کارکنان اداره برق این استان را به وحشت انداخته و امنیت آنها را سلب کرده است
ماجرای حمله مسلحانه به پست‌های برق درسیستان
ماجرای حمله مسلحانه به پست‌های برق درسیستان
به گزارش پهره ؛این سرقت‌ها در حالی کارمندان وکارشناسان را تهدید می‌کند که همچنان براساس گزارش رسانه‌های محلی، پلیس از وقوع آنها ابراز بی‌اطلاعی می‌کند.
چند روز پیش سارقان مسلح به پست برق بنت حمله کردند. کارکنان پست که متوجه حضور تبهکاران در محوطه پست برق شدند برای نجات جانشان به اتاق استراحت پناه بردند اما سارقان پس از تیراندازی، در اتاق را تخریب کرده و با مجروح کردن یکی از پرسنل و گروگان گرفتن کارکنان، اموال را سرقت کرده و متواری شدند.هرچند این تبهکاران در میانه‌های راه گروگان‌ها را رها کرده و محل را ترک کردند.این اتفاق درحالی رخ داده که حدود یک ماه قبل نیز یکی از نگهبانان پست برق سیستان و بلوچستان پس از حمله مسلحانه و سرقت اموالش از سرقت‌های زنجیره‌ای هفته‌های اخیر پست‌های برق در جنوب استان پرده برداشته و درخواست کمک کرده بود. وی درباره جزئیات حوادث جنوب سیستان گفت: سارقان مسلح طی 10 روز سه پست برق چابهار، سراوان و ایرانشهر را مورد حمله قرار داده‌اند. آنها در همه این سرقت‌ها دست و پای نگهبانان را بسته وپس ازسرقت متواری شدند. اما با وجود خشونت آنها تاکنون هیچ‌کس دراین باره دستگیر نشده است.
منبع :رکنا
انتهای پیام:8355
کد مطلب: 1901
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *