چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ۰۷:۱۴
۰

نظر رهبری درمورد برجام: "بی نتیجه"

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشرهای گوناگون مردم استان‌های مختلف کشور، مشکلات معیشتی مردم را دغدغه‌ی عمیق و مستمر خود خواندند و با تأکید بر تکیه بر ظرفیت‌های داخلی به‌عنوان تنها راه حل مشکلات مردم افزودند: برجام، به‌عنوان یک تجربه، بی‌نتیجه بودن مذاکره با آمریکایی‌ها، بدعهدی آنها و ضرورت بی‌اعتمادی به وعده‌های آمریکا را بار دیگر ثابت کرد
نظر رهبری درمورد برجام: "بی نتیجه"
نظر رهبری درمورد برجام: "بی نتیجه"
به گزارش پهره؛ حرف لر به نقل از وبلاگ سرباز صفر؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشرهای گوناگون مردم استان‌های مختلف کشور، مشکلات معیشتی مردم را دغدغه‌ی عمیق و مستمر خود خواندند و با تأکید بر تکیه بر ظرفیت‌های داخلی به‌عنوان تنها راه حل مشکلات مردم افزودند: برجام، به‌عنوان یک تجربه، بی‌نتیجه بودن مذاکره با آمریکایی‌ها، بدعهدی آنها و ضرورت بی‌اعتمادی به وعده‌های آمریکا را بار دیگر ثابت کرد.
حال صحبت های رهبری را در چند جمله کوتاه دوره کنیم :
 
رهبر انقلاب: دشمنی آمریکا منحصر به جمهوری اسلامی نیست، در قضایای اخیر ترکیه اتهامی قوی وجود دارد که کودتا با تدارک آمریکایی‌ها انجام شده؛ اگر این مسئله ثابت شود، رسوایی بزرگی برای آمریکاست | ترکیه متحد منطقه‌ای آمریکا بود، اما آمریکایی‌ها با اسلام و گرایش اسلامی مخالفند؛ بنابراین در ترکیه نیز که گرایش‌های اسلامی وجود دارد، کودتا به راه می‌اندازند.
 
رهبر انقلاب: کارِ کارگر ایرانی را ترویج کنید/ به مسئولین گفته‌ام وقتی جنس قاچاق پیدا می‌کنید این جنس را جلوی همه آتش بزنید/ بنده به معیشت مردم خیلی فکر می‌کنم و دغدغه‌مندم؛ هر چه بررسی می‌کنم راه حلی جز تکیه به مسائل داخلی ندارد | اینکه هی تُجّار خارجی بیایند تاکنون بی‌نتیجه بوده. اگر کاری هم بکنند در جهت تسلط بر بازار است که به ضرر ماست.
 
رهبر انقلاب: اینکه می‌گوییم با آمریکا نمی‌شود مذاکره کنیم، برای تجربه‌ی برجام است. در مسائل منطقه مذاکره با آمریکا سم مهلکی است | باید راه خودمان را برویم، بگذارید دشمن دنبال شما بدود | مذاکره شما را از راه صحیح منحرف می‌کند. از شما امتیاز می‌گیرند و به شما هیچ نمی‌دهند. زورگویی و استکبار جهانی یعنی همین.
 
رهبر انقلاب، صبح امروز: من سال گذشته هم گفتم برجام برای ما یک نمونه و تجربه خواهد بود | حالا معلوم شد که آمریکایی‌ها در عمل چه می‌کنند؛ در ظاهر وعده می‌دهند اما در عمل توطئه می‌کنند. این آمریکاست | تجربه‌ی برجام به ما نشان داد در هیچ مسئله‌ای نمی‌توان مثل یک طرف مورد اعتماد با آمریکا مذاکره کرد.
 
رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار اقشار مختلف مردم: گاهی دشمنان موانعی ایجاد می‌کنند که عاقلانه است موانع را با تدبیر برطرف کنیم اما نباید به او اعتماد کرد؛ نمونه‌اش برجام که مسئولانی که از اول در مذاکرات بودند می‌گویند آمریکا نقض عهد کرده | ۶ ماه از برجام گذشته و هیچ تأثیر ملموسی در زندگی مردم نداشته. برجام برای برداشتن تحریم بود که برداشته نشده.
 
حال نظر شما مخاطب عزیز سرباز صفر درمورد برجام چیست؟
 
آیا هنوز هم کسی پیدا می‌شود که از برجام دفاع کند؟
 
پا نوشت : خدا برامون نگه داره آقا رو
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 1918
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *