چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۱۸
۰

رسانه‌ها ناجا را یاری کنند

فرمانده نیروی انتظامی با خوب ارزیابی کردن تعامل میان خبرنگاران و نیروی انتظامی بر ضرورت محکم تر و نزدیکتر کردن این روابط تاکید کرد
رسانه‌ها ناجا را یاری کنند
رسانه‌ها ناجا را یاری کنند
به گزارش پهره ؛سردار حسین اشتری در مراسم تکریم خبرنگاران حوزه انتظامی که ظهر امروز با حضور خبرنگاران و مدیران مسوول رسانه ها برگزار شد، اظهارکرد: خبرنگاران در اصل افسران اصلی و در صحنه هستند. امروز هم به مناسبت روز خبرنگار اینجا جمع شدیم و قدردان خبرنگاران هستیم.
وی با بیان اینکه درباره رابطه ناجا با خبرنگاران باید مواردی را مطرح کنم، گفت:  از خبرنگاران توقع داریم که ناجا را یاری کنند و همانطور که تا کنون حسن نیت، صداقت در گفتار و امانتداری خود را به ما ثابت کرده اند، وظایف ما را نیز به مردم تشریح و کاری کنند که مردم دلگرم تر باشند.
اشتری با اشاره به سخنان مدیر عامل ایسنا درباره نقش رسانه ها در احساس امنیت، گفت: همانطور که آقای متقیان درباره احساس امنیت صحبت کردند، من هم این موضوع را قبول دارم و رسانه ها باید به ما کمک کنند. موضوع احساس امنیت هم به ما بستگی دارد و‌هم در رسانه ها. امروز به برکت هوشیاری رهبر انقلاب، حضور مردم و اقدامات دستگاه های امنیتی امنیت خوبی داریم اما موضوعی که هست احساس امنیت است و من امیدوارم با سرپنجه تدبیر رسانه ها به آن افزوده شود.
فرمانده ناجا ادامه داد: باید تصویری که از ناجا ارائه می شود مشفقانه‌تر باشد، البته نقاط ضعف ما را هم انتقال دهید، اما مواردی که این انتقال باعث ضعف ناجا و خوشحالی رقیب و ناامیدی مردم می‌ شود را طور دیگری انتقال دهید.
منبع: ایسنا
انتهای پیام :8355
کد مطلب: 1937
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *