پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۴۵
۰

اقدام جنون آمیز پسر تهرانی با خانواده اش/ مادرم با مرد غریبه ای در ارتباط بود

پرونده پسر کینه‌جو که با آتش کشیدن خانه‌شان پدر، خواهر و برادر خردسالش را زنده زنده سوزانده است برای رسیدگی روی میز قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغرعبداللهی قرار گرفت.
اقدام جنون آمیز پسر تهرانی با خانواده اش/ مادرم با مرد غریبه ای در ارتباط بود
اقدام جنون آمیز پسر تهرانی با خانواده اش/ مادرم با مرد غریبه ای در ارتباط بود
به گزارش پهره ؛در این جنایت هولناک که شانزدهم فروردین سال 88 رخ داد، مأموران آتش‌نشانی در پی تماس مرد جوانی خود را به آپارتمانی در مجتمع فرهنگی ملارد رساندند. آنها پس از حضور در محل آتش‌سوزی صدای فریادهای دلخراش مرد خانه و دختر و پسرش را شنیدند که میان شعله‌های آتش و پشت درهای بسته زندانی شده‌ و تقاضای کمک داشتند.مأموران آتش‌نشانی بسرعت و با استفاده از دیلم و ابزاری که در اختیار داشتند در را شکسته و تلاش کردند محاصره‌شدگان در آتش را نجات دهند.
 
ولی شعله‌های آتش آنقدر زیاد بود که پدر خانواده‌ به نام حسین و دو فرزندش المیرا - 3 ساله - و امیرحسین - 8 ساله- زنده‌زنده سوختند. اما مادر خانواده به نام افسانه و پسر 19 ساله‌اش به نام اشکان از این حادثه دهشتناک جان به‌در بردند که به عنوان تنها بازماندگان این واقعه تحت بازجویی کارآگاهان قرار گرفتند.مأموران آتش‌نشانی پس از بررسی‌های لازم متوجه شدند آتش‌سوزی عمدی بوده و برای همین اشکان 19 ساله و مادرش افسانه برای پاسخگویی به سؤالات کارآگاهان به دایره مبارزه با جرایم جنایی منتقل شدند.

اعتراف به جنایت
سرانجام اشکان در بازجویی‌ها به اختلاف‌های خانوادگی‌شان اشاره کرد و گفت: به‌خاطر رابطه سردی که بین والدینش وجود داشت اقدام به آتش زدن خود و اعضای خانواده‌اش کرده است.عامل جنایت گفت: چند وقتی بود به خاطر نامه یک ناشناس که حاکی از رابطه پنهانی مادرم با یک مرد بود، پدر و مادرم با هم مشاجره داشته و دعوا می‌کردند.
 
من که از این وضعیت خسته شده بودم تصمیم گرفتم با یک ظرف بنزین خانه را با همه اعضای خانواده به آتش بکشم تاهمه راحت شویم.قاضی عبداللهی رئیس شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران گفت: از آنجا که «ولی‌دم» هم فوت شده است، وراث باید مسائل موجود پیش رو را حل و فصل کنند تا عامل جنایت محاکمه شود. به همین خاطر رسیدگی به پرونده در روزهای آینده انجام خواهد شد.گفتنی است اشکان هم‌اکنون 26 سال دارد و 8 سال است که منتظر صدور حکم نهایی در دادگاه است.
منبع/جام نیوز
انتهای پیام :8355
کد مطلب: 1972
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *