جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۲۷
۰

اشک تمساح برای تروریست ها/ وقتی ناقضان حقوق بشر ژست مدافع حقوق بشر می گیرند!

بعد از اعدام برخی از عناصر گروهک تروریستی توحید و جهاد که دستشان به خون بسیاری از هموطنانمان آلوده بود بزرگترین ناقضان حقوق بشر به میدان آمدند تا بار دیگر از رفتار دوگانه خود در خصوص تروریست و حقوق بشر پرده برداری کنند.
اشک تمساح برای تروریست ها/ وقتی ناقضان حقوق بشر ژست مدافع حقوق بشر می گیرند!
اشک تمساح برای تروریست ها/ وقتی ناقضان حقوق بشر ژست مدافع حقوق بشر می گیرند!
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، پس از اعدام برخی از عناصر گروهک تروریستی توحید و جهاد که دستشان به خون 21 نفر از هموطنانمان آلوده بود لیدرهای جریان ضد انقلاب با همراهی رسانه های غربی و عربی وارد گود شدند تا بار دیگر از رفتار دوگانه خود در خصوص تروریست و حقوق بشر پرده برداری کنند.
اما گروهک های ضد انقلاب شرق کشور هم از غافله جا نمانند و برای خوش رقصی به میدان آمدند تا هم دم تکان داده باشند و هم دل اربابان خود را ببرند.
علی ای حال باید به عوامل قضایی، انتظامی و امنیتی کشور دست مریزاد گفته که قاطعانه در برای متجاوزان ایستادگی می کنند و از احقاق حقوق مردم ذره ای کوتاه نمی آیند.
اما نکته‌ای که دوباره رو سیاهی آن به مدعیان حقوق بشری مانده است اینکه آنها ادعا می کنند افرادی که دستشان به خون چندین نفر از هموطنانمان آلوده است بی گناه هستند! در هر حال نمی توان از افرادی که سالهاست نان استکبار جهانی را می خورند انتظاری غیر از این داشت.
فی الواقع همانطور که پیش بینی می شد جیره خواران عربی، عبری و غربی بلافاصله پس از اعلام خبر اعدام این تروریست ها جوسازی علیه کشورمان را آغاز کردند در حالی که همان‌طور که دادستان کل کشور گفته، اعدام‌شدگان اخیر از هیچ جنایتی علیه هموطنان‌ ما فروگذار نکردند.
محمدجعفر منتظری در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما ضمن بیان این‌که همه مراحل قانونی رسیدگی قضایی برای افرادی که اعدام شده‌اند، طی شد و اتهامات آنها در کیفرخواست‌ها آمده است، اظهار کرد: این افراد مرتکب جنایت، قتل و از بین بردن امنیت جامعه شدند و دستشان به خون مظلوم آلوده است. دادستان کل کشور افزود: این افراد زنان و کودکان را از بین برده‌اند، تخریب داشته‌اند و خلاف امنیت اقدام می‌کردند و در برخی مناطق کردنشین، علمای اهل سنت را نیز به شهادت رسانده بودند. منتظری گفت: مجازات کسانی که مرتکب این‌گونه جنایات می‌شوند، اعدام خواهد بود و هیچ راه فراری از اجرای قانون نخواهند داشت.
وی درباره هویت این تروریست‌های تکفیری عنوان کرد: اینها کسانی هستند که تحت تأثیر القائات تکفیری‌ها قرار گرفته بودند و برخی‌شان از آن سوی مرزها بودند و برخی هم از داخل بودند.
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران نیز در این خصوص اطلاعیه ای صادر کرد، در اطلاعیه این وزارتخانه با بیان این‌که 102 نفر از عناصر و هواداران گروهک تروریستی تکفیری سنندج، موسوم به توحید و جهاد، شناسایی و مورد پیگرد اطلاعاتی، عملیاتی و قضایی قرار گرفته‌اند، آمده است: به دنبال گسترش عقاید سلفی تکفیری در منطقه غرب کشور، تعدادی از فریب‌خوردگان در زمستان 1387 فعالیت تروریستی خود را معطوف به ایران کردند و به تشکیل گروهی تروریستی اقدام کردند که در بین مردم به نام گروه ابوبکر معروف شده بود.
در این اطلاعیه آمده است: این گروهک در اولین اقدام خود صبحگاه 4 اردیبهشت 88 با 27 نفر نیرو در قالب دو گروه مجزا به ستاد فرماندهی و یگان ویژه نیروی انتظامی حمله کرد که به شهادت و زخمی شدن تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی منجر شد.
وزارت اطلاعات ضمن بیان این‌که با بررسی اقدامات و تفکرات گروهک تکفیری توحید و جهاد، تشابه فراوانی بین این گروه و داعش می‌توان یافت، تاکید کرده است: براساس اطلاعات جمع‌آوری شده مردمی و پیگیری‌ها، مشخص شد این اقدامات از سوی جریانات تکفیری طراحی و اقدام شده است به‌طوری که این گروه به تأسی از تفکر تکفیری – وهابی به بسته‌‌تر کردن دایره مسلمانی اقدام و به تکفیر شهروندان کردستان پرداخته به طوری‌که در اقدامات عملیاتی خود برخی علما و ماموستاها و همشهریان را به شهادت رساندند و متعاقب آن برای اعلام موجودیت بدون لحاظ اصول و تاکیدات اسلام به ایجاد رعب و وحشت، ایجاد ناامنی و حتی اقدامات تروریستی اقدام کردند و نام گروه را توحید و جهاد نامیدند.
سربازان گمنام امام زمان در چند مقطع، ضرباتی به این گروهک وارد کردند و سرانجام با تلاش‌های صورت گرفته در یکم اردیبهشت 1390 آخرین خانه تیمی گروه در محله حسن‌آباد سنندج، هدف قرار گرفت و اعضای آن دستگیر شدند و سه‌شنبه‌شب نیز دادگستری استان کردستان از اجرای حکم اعدام برخی محکومان این پرونده خبر داد.
برخی اقدامات تروریستی گروهک توحید و جهاد
- سرقت مسلحانه از طلافروشی شهرستان قروه (17 تیر 88، ربایش و قتل طلافروش).
- ترور مسلحانه و شهادت ماموستا برهان عالی از روحانیون اهل سنت (21 شهریور 88).
- ترور مسلحانه و شهادت ماموستا شیخ‌الاسلام (26 شهریور 88).
- درگیری مسلحانه در محله شریف‌آباد با پرسنل وزارت اطلاعات (5 مهر 88، به شهادت رساندن یک نفر از پرسنل وزارت اطلاعات، یک نفر پاسدار بازنشسته و مجروح کردن یکی دیگر از پرسنل وزارت. در این درگیری سه‌نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند).
- درگیری مسلحانه در شهر همدان که به شهادت یکی از پرسنل وزارت اطلاعات منجر شد (22 خرداد 89).
- حمله به کیوسک راهنمایی و رانندگی در میدان آزادی سنندج که به شهادت چهارپرسنل نیروی انتظامی، یک شهروند و مجروح شدن 11 نفر دیگر منجر شد (15 مهر 89).
- دو حمله جداگانه به کلانتری 15 و 16 سنندج که به شهادت یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر از پرسنل نیروی انتظامی منجر شد ( 4 فروردین 90).
گوشه ای از جنایات این تروریست که در بالا به آن اشاره شد نشان می دهد این افراد شرور از هیچ جنایتی علیه مردم غرب کشور دریغ نکردند حال اما مواضع دوگانه کشورهای غربی و عربی در این خصوص بار دیگر رفتار دوگانه غرب در خصوص تروریست و حقوق بشر را در معرض افکار عمومی قرار داد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 1988
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *