شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ۰۰:۰۸
۰

پیکر حاج رجب در کنار امام مهربانی ها آرام گرفت

پیکر پاک و مطهر شهید حاج رجب محمدزاده معروف به بابارجب در حرم مطهری رضوی به خاک سپرده شد.
پیکر حاج رجب در کنار امام مهربانی ها آرام گرفت
پیکر حاج رجب در کنار امام مهربانی ها آرام گرفت
به گزارش پهره، پیکر پاک و مطهر جانباز شهید حاج رجب محمدزاده ظهر جمعه با حضور پرشور مردم و مسئولان  در مشهد تشییع شد.
صبح امروز مراسم وداع با این شهید والامقام در حسینیه گلزار شهدای بهشت رضا (ع) برگزار شد و پس از آن پیکر پاک و مطهر این شهید به سمت حرم مطهر رضوی منتقل شد.
پس از نماز جماعت عصر مراسمی برای این شهید در رواق امام خمینی (ره) حرم برگزار شد و در این مراسم مداح و ذاکر اهل بیت (ع) حاج احمد واعظی به مرثیه سرایی در وصف شهدا به ویژه شهید حاج رجب محمدزاده پرداخت.
پس از این مراسم طبق هماهنگی صورت گرفته بنا بود که پیکر این شهید والامقام جهت کفن و دفن به گلزار شهدای بهشت امام رضا (ع) منتقل شود اما در آخرین لحظه با دستور تولیت آستان قدس رضوی پیکر این شهید در آرامستان بهشت ثامن الائمه ۳ صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی  به خاک سپرده شد.
زمان و مکان مراسم بزرگداشت شهید محمدزاده که از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده این شهید برگزار می شود متعاقبا اعلام خواهد شد.
شهید حاج رجب محمدزاده در دوم دی ماه سال ۱۳۱۷ در مشهد متولد شد  و در سال ۶۴ به عنوان نیروی مردمی و بسیجی عازم جبهه های حق علیه باطل شد و در ششم مهر ماه ۱۳۶۰ بر اثر برخورد ترکش خمپاره به صورت دچار جراحت شد.
این شهید ۲۹ سال درد و رنج جراحت را تحمل کرد و در این مدت هیچ کس به یاری او نشتافت و در یک سال اخیر بود که توسط رسانه ها به مردم معرفی شد اما باز هم حمایتی از سوی مسئولان برای او صورت نپذیرفت. حاج رجب در تاریخ بیستم تیر ماه امسال به دلیل عارضه های ریوی و تنفسی در بیمارستان امام حسین (ع) مشهد بستری و پس از یک هفته مرخص شد اما بعد از سه روز به علت وخامت حال به بیمارستان رضوی منتقل شد و با وجود تلاش تیم پزشکی، وی همزمان با اذان ظهر روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) به جمع یاران شهیدش پیوست.
منبع مهر
انتهای پیام/8355
کد مطلب: 1993
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *