چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ۱۵:۰۸
۰

مراسم اربعین شهدای مدافع اسلام در ایرانشهر برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز از پر کشیدن شهدای مدافع اسلام؛ مراسمی تحت عنوان شهدای نبویون با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
مراسم اربعین شهدای مدافع اسلام در ایرانشهر برگزار شد
مراسم اربعین شهدای مدافع اسلام در ایرانشهر برگزار شد
به گزارش پهره؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی ظهر امروز در مراسمی که با حضور علمای شیعه و سنی، معتمدین، مسئولین، خانواده معظم شهدا با گرامیداشت یاد و خاطره 8 شهید مدافع حرم در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد، اظهار کرد: دفاع از اسلام مرز و بوم نمی شناسد و همه مسلمانان باید به دنبال بلند نگه داشتن پرچم اسلام باشند.
 
وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان یک بار دیگر حماسه آفرین شدند و نشان دادند در برابر کسانی که به نام اسلام، به مکتب نبوی و قرآن ضرر برسانند قیام خواهند کرد و شهادت 8 تن از فرزندان سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی در مبارزه با تروریست‌های تکفیری نشانگر اتحاد و وحدت بین مردم این خطه می باشد.
 
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: دشمن از ابتدای بنیان انقلاب اسلامی با خشم و کین به دنبال تفرقه و فروپاشی این نهضت اسلامی ایرانی بوده و هست ولی خوشبختانه با حضور و نقش پررنگ برادران تشیع و تسنن در عرصه نبرد به یکباره تمامی امید دشمن فرو ریخت.
 
حجت الاسلام علی شیرازی به اتحاد و حضور برادران شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان در محکومیت اعدام شیخ نمر توسط آل سعود اشاره کرد و افزود: ملت مسلمان ایران چه شیعه و چه سنی در برابر برادران مسلمان خود احساس تکلیف کرده و در برابر هر گونه تعرض به پا خواهند خواست.
کد مطلب: 205
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *