چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳
۰

خطر مرگ از بیخ گوش دایی و شاگردانش گذشت

هواپیمای حامل علی دایی و بازیکنان نفت هنگام فرود روی باند فرودگاه اردبیل با ترکیدگی لاستیک مواجه شد.
خطر مرگ از بیخ گوش دایی و شاگردانش گذشت
خطر مرگ از بیخ گوش دایی و شاگردانش گذشت
به گزارش پایگاه خبری پهره: بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران که برای برگزاری اردوی 10 روزه راهی اردبیل شده بودند پس از اینکه هواپیمای روی باند فرودگاه نشست با ترکیدگی لاستیک مواجه شد و خلبان با مهارت تمام هواپیما را در نهایت سلامت متوقف کرد.
 
خطر مرگ از بیخ گوش دایی و شاگردانش گذشت گفتنی است این اتفاق بدلیل وزش باد شدید در هنگام فورد هواپیما اتفاق افتاده و خوشبختانه آسیبی به هواپیما و مسافران آن نرسیده است.

 
رحیم ایرانیان سرپرست تیم نفت تهران درباره سانحه هوایی که در پرواز این تیم به اردبیل به وجود آمد گفت: به دلیل باد شدیدی که در فرودگاه اردبیل وجود داشت هواپیمای حامل بازیکنان تیم نفت تهران در هنگام فرود روی باند فرودگاه با لرزش همراه شد و محکم به زمین برخورد کرد. بازیکنان و کادر فنی ما به مدت چند دقیقه شوکه شده بودند اما خوشبختانه با درایت خلبان پرواز مشکلی به وجود نیامد.   وی در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که این سانحه هوایی با ‌تلفاتی برای تیم نفت همراه نشد و بازیکنان به همراه کادر فنی به سلامت از این پرواز خارج شدند در حال حاضر هم به سر‌عین آمدیم و اردوی 10 روزه ای در این شهر برپا می‌کنیم.   منبع باشگاه خبرنگاران


انتهای پیام/
کد مطلب: 2187
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *