پسري كه بعد از پيدا كردن كار در يك شركت كشته شد

28 مرداد 1395 ساعت 8:16

 مرد ميانسالي كه با وعده كار پسر نوجواني را به خانه‌اش برده بود، پس از مرگ مشكوك پسر نوجوان بازداشت شد.


به گزارش پایگاه خبری پهره: به نقل از روزنامه اعتماد، اواسط تير ماه امسال ماموران پليس در جريان گم شدن پسر نوجواني در تهران قرار گرفتند. با ارسال پرونده به دادسراي امور جنايي تحقيقات از خانواده او آغاز شد.
خانواده پسر نوجوان به قاضي سهرابي بازپرس شعبه نهم دادسراي جنايي تهران گفتند: «ما اهل يكي از شهرستان‌هاي غرب كشور هستيم. پسرمان براي پيدا كردن كار به تهران آمد. او به ما گفته بود كه مرد مهرباني را پيدا كرده كه قرار شده او را در ارگان نظامي استخدام كند. اما از حدود سه روز پيش ديگر نه تماس‌هاي‌مان را جواب مي‌دهد و نه با تلفن ديگري با ما تماس مي‌گيرد. گوشي‌اش هم از سه روز پيش خاموش شده است.» ماموران بررسي آخرين تماس‌هاي گرفته شده مردي كه به ياشار قول كار داده بود را پيدا كردند. مرد ميانسال گفت كسي با اين نشاني‌ها را نمي‌شناسد. اما تمامي مدارك موجود در پرونده عليه او بود.
با انتقال مرد به اداره آگاهي او همچنان ارتباط با پسر مفقود شده را تكذيب كرد. سوابق شهرام نشان داد او تابه حال چند بار به اتهام قاچاق مواد مخدر، مظنون به آزار و اذيت نوجوانان دستگير شده است. همسر اين مرد نيز گفت كه شوهرش را با اين پسر ديده است. سرانجام مرد اعتراف كرد كه ياشار را چندبار ديده است. در ادامه با بررسي سوابق جسدهاي پيدا شده در تهران، ماموران متوجه شدند جسد پسر نوجواني چند روز بعد از شكايت گم شدن او در شرق تهران پيدا شده است.
اين مرد صبح ديروز در برابر بازپرس منافي آذر گفت: پسر جوان دو روز در خانه من مهمان بود تا اينكه صبح يك روز ديدم مرده و جسدش را در حاشيه جاده جاجرود انداختم. متهم براي تكميل شدن تحقيقات در اختيار ماموران اداره دهم آگاهي قرار گرفت.
منبع سلامت نیوز
انتهای پیام


کد مطلب: 2201

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/2201/پسري-بعد-پيدا-كردن-كار-يك-شركت-كشته

پهره
  https://www.pahreh.ir