شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ۰۸:۱۴
۰

تائید صلاحیت 99 درصد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ایرانشهر

فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: صلاحیت 99 درصد از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایرانشهر از سوی هیات های اجرایی تائید شده است.
تائید صلاحیت 99 درصد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ایرانشهر
تائید صلاحیت 99 درصد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ایرانشهر
نبی بخش داوودی در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: تاکنون از مجموع 51 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایرانشهر، صلاحیت 50 نفر از سوی هیات های اجرایی احراز شده است.
وی با اعلام این نکته که از مجموع 53 داوطلب ثبت نام شده در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دو نفر انصراف و یک نفر رد صلاحیت شده است؛ افزود: دوره نهم مجلس شورای اسلامی از 29 نفر ثبت نام شده فقط پنج نفر برای رقابت نهایی در صحنه باقی ماندند.
داوودی اظهار کرد: 380 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه ایرانشهر پیش بینی شده که نسبت به دوره قبل بر تعداد صندوق های آرا افزوده شده است.
فرماندار ایرانشهر گفت: حوزه انتخابیه ایرانشهر شامل شهرستانهای سرباز، دلگان، فنوج و بخش های بنت، لاشار، آهوران از توابع نیکشهر و بخش آشار از توابع مهرستان است.
وی ادامه داد: بیش از هفت هزار نفر نیروی انسانی  شامل اعضای شعبه، هیات نظارت، هیات بازرسی و نیروی انتظامی  کار برگزاری انتخابات هفتم اسفند در حوزه این شهرستان را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: بر اساس قانون افراد رد صلاحیت شده از امروز به مدت چهار روز فرصت اعتراض دارند.
شهرستان ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان با چهار شهرستان ایرانشهر، دلگان، فنوج و سرباز یک کرسی در مجلس شورای اسلامی در اختیار دارد.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 229
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *