سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ۱۳:۱۴
۰

رودخانه کارون جان دو معلم نیکوکار را گرفت + عكس

دو معلم تنها چند ساعت پس ازمراسم تجلیل ازآنها در رود کارون غرق شدند.
رودخانه کارون جان دو معلم نیکوکار را گرفت + عكس
رودخانه کارون جان دو معلم نیکوکار را گرفت + عكس
به گزارش پهره؛  دو معلم نیکوکار باوي تنها چند ساعت پس ازمراسم تجلیل از آنها در رود کارون غرق شدند.

مجید موحدیان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی در خوزستان دراین باره گفت: دو معلم به نام‌هایرحمان علیمی و جلیل محمودی غروب یکشنبه در رودخانه کارون در شوشتر غرق شدند. 

وی گفت: یکی از معلمان در رودخانه در حال غرق شدن بود که همکار فداکارش برای نجات وی به رودخانه پرید اما متأسفانه هر دونفرشان غرق شدند. 

ساعت 18 عصر یکشنبه سه معلم به همراه خانواده‌هایشان به شوشتر رفته بودند که دو معلم غرق شدند و خبر غرق شدن نفر سوم صحت ندارد. البته با تلاش آتش‌نشان‌ها ونیروهای امدادی جسد رحمان علیمی پیدا شده و تلاش برای کشف جسد جلیل محمودی نیزادامه دارد. 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی در ادامه بیان کرد: ظهر یکشنبه از این دو معلم به عنوان معلمان نیکوکار آموزشی که به صورت رایگان به داوطلبان کنکور آموزش می‌دادند تجلیل شد. اما متأسفانه عصر همان روز هردونفرغرق شدند. 
گفتني است شادروان محمودي داراي مدرك تحصيلي مهندسي كامپيوتر و مرحوم رحمان عليمي نيز دكتراي زيست شناسي بودند. هر دو نفر متاهل و از دكترعليمي يك دختر 4 ساله به يادگار مانده است. كه متاسفانه اين حادثه در جلوي چشم همسران آنها اتفاق افتاده است.

این درحالی است که به گفته مدیر جمعیت هلال احمر خوزستان، این استان در دو سال گذشته رتبه نخست آمار غرق شدگان را در کشور به خود اختصاص داده است. به گفته وی در سه ماه نخست امسال 65 نفر در این استان غرق شده‌اند.

همچنين طي پيامي محمد تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان درگذشت ناگهانی دو همکار فرهنگی شهرستان باوی را به جامعه فرهنگی استان تسلیت گفت. 
-
منبع میگنا
انتهای پیام/
کد مطلب: 2304
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *