يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ۰۸:۱۷
۰

کار عجیب زن جوان در بالکن بعد ازمشاجره با همسرش

مردی که ادعا می کند همسرش پس از مشاجره با وی خود را به قصد خودکشی از طبقه چهارم به پایین پرت کرده است توسط پلیس دستگیر شد…
کار عجیب زن جوان در بالکن بعد ازمشاجره با همسرش
کار عجیب زن جوان در بالکن بعد ازمشاجره با همسرش
به گزارش پایگاه خبری پهره: او در بازجویی‌ها مدعی شده که همسرش پس از درگیری با او، به قصد خودکشی به سمت بالکن رفت و از آنجا به پایین پرید. این زن در بیمارستان بستری است و اقدامات درمانی روی او ادامه دارد. در فیلم کوتاهی که از حادثه منتشر شده، لحظه سقوط زن جوان در حالی دیده می‌شود که چند ثانیه قبل از آن سایه فرد دیگری نیز در بالکن وجود دارد.
 
پس از سقوط نیز پسری جوان، به سرعت به سمت دیوار خانه می‌دود اما وقتی با پیکر فرد سقوط کرده روبه‌رو می‌شود، به حالت شوک، روی زمین می‌نشیند.
 
همسر فرد سقوط‌کرده در بازجویی‌ها به ماموران گفته است: «به دلیل اختلافاتی که با همسرم داشتم با هم درگیر شدیم. او ناگهان به سمت بالکن رفت و روی نرده‌ها نشست. قصد خودکشی داشت. گفت اگر نزدیکش شوم به پایین می‌پرد. چند بار سمت بالکن آمدم اما دوباره به خانه برگشتم. دفعه آخر که می‌خواستم منصرفش کنم، وارد بالکن شدم تا دستانش را بگیرم اما او به پایین پرید.» تحقیقات پلیس برای کشف راز حادثه همچنان ادامه دارد.
اعتماد
انتهای پیام
کد مطلب: 2362
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *