پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ ۱۲:۴۴
۰
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای مقابله با هر تهدیدی آمادگی دارند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با آمادگی رزمی و ایمان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران؛ آمادگی مقابله با هر نوع تهدید دشمن را داریم.
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای مقابله با هر تهدیدی آمادگی دارند
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای مقابله با هر تهدیدی آمادگی دارند
به گزارش پهره؛ امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان با حضور در تیپ ۳۸۸ پیاده مکانیزه ایرانشهر از آمادگی رزمی آن یکان بازدید و در جمع کارکنان وظیفه و پایور این تیپ گفت: عقاید و اعتقادات یکی از راههای مقابله با اهداف شوم دشمن است که مراقبت از این فضائل به طور قطع هر تحدیدی را خنثی خواهد کرد.
وی افزود: طبق فرموده امام علی (ع) باید از دشمن پرهیز کرد به ویژه دشمنی که از در صلح و دوستی وارد می شود چرا که آن هایی که تا دیروز دشمن ما بوده اند؛  امروز در صددند که از قبل به ما نزدیک‌تر شده و ما را تحت تاثیر اخلاقیات و خصوصیت‌های رفتاری خود قرار دهد تا بتواند در اولین فرصت نقشه‌های شوم خود را عملی کرده و به ما ضربه وارد کنند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به این نکته که دشمن با ورود اسلام به اروپا؛ در صدد فعالیت های تخریبی است تصریح کرد: ما باید با آمادگی رزمی بالا و تجهیز نیروهای خود به تقوا و ایمان برای هر نوع تهدیدی آمادگی لازم را در سطح نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بالا ببریم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 2426