يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ۰۹:۴۸
۰

هنرمند جوان کشور درگذشت/ پیدا شدن پیکر در پزشکی قانونی! +عکس

وحید جعفرنژاد هنرمند جوان عرصه هنرهای تجسمی در حالی پنجشنبه به خاک سپرده شد و جمعه مراسم ختم این هنرمند برپا شد که پرونده بررسی علت فوت وی همچنان باز است.
هنرمند جوان کشور درگذشت/ پیدا شدن پیکر در پزشکی قانونی! +عکس
هنرمند جوان کشور درگذشت/ پیدا شدن پیکر در پزشکی قانونی! +عکس
 به گزارش پایگاه خبری پهره: علی جعفرنژاد، برادر وحید جعفرنژاد با بیان اینکه پیکر این هنرمند را سه روز پس از درگذشت او در پزشکی قانونی پیدا کرده اند گفت: همه ما در غم از دست دادن برادرم بسیار اندوهگینیم و این در حالی است که ما اواسط هفته گذشته در پزشکی قانونی پیکر او را پیدا کردیم و به ما گفتند سه روز از مرگ او گذشته است و هنوز هم پرونده رسیدگی به علت مرگ برادرم باز است.
 
جعفرنژاد با اعلام این خبر که به جز مراسم هفتم این هنرمند که این هفته بر پا می شود مراسم یادبودی از طرف دوستان این هنرمند جوان و برای اهالی هنر برپا خواهد شد، بیان کرد: زمان دقیق برپایی مراسم یادبود برادرم را به زودی اطلاع رسانی می کنیم.
 
وی در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: برادرم نقاش بسیار ماهر بود و مطمئن هستم اگر زنده می بود می توانست به جایگاه خوبی در هنر دست پیدا کند.
 
شهروز نظری مدیر گالری هما که جعفر نژاد از هنرمندان این گالری بود درباره این هنرمند گفت: گالری هما در دو دوره نمایشگاه هایی از جعفرنژاد برگزار کرد و این هنرمند جوان از «منتخب نسل نو» که گالری هما مسئول برگزاری آن است بود. این هنرمند از شاگردان نصرت الله مسلمیان بود و یکی از بهترین شاگردان این نقاش محسوب می شد.
 

 
وحید جعفرنژاد متولد ۱۳۶۴ تهران برپایی نمایشگاه های انفرادی برشی از کیک آلبالو (گالری هما، ۱۳۹۰)، اتاق خاکستری( گالری هما ، ۱۳۹۱)، سری انعکاس (گالری هما، ۱۳۹۲)، پروژه متحدان ( دبی، ۱۳۹۴) را در کارنامه داشت.
جام جم آنلاین
انتهای پیام/
کد مطلب: 2476
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *