پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ ۲۱:۰۲
۰

باند سرقت مسلحانه توسط اطلاعات سپاه در چابهار منهدم شد

سربازان گمنام اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان مسلح در چابهار، این باند را منهدم کردند.
باند سرقت مسلحانه توسط اطلاعات سپاه در چابهار منهدم شد
باند سرقت مسلحانه توسط اطلاعات سپاه در چابهار منهدم شد
به گزارش پهره: مدیر روابط عمومی مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستاناظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های متعدد مبنی بر انجام سرقت‌های مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت میان مردم چابهار و با توجه به موقعیت حساس و استراتژیک این شهرستان از ابعاد مختلف به ویژه بُعد اقتصادی و تجاری در کشور و خاورمیانه، پیگیری این موضوع بلافاصله در دستور کار سربازان گمنام اطلاعات سپاه قرار گرفت.
وی افزود: سربازان گمنام اطلاعات سپاه چابهار ضمن رصد و اشراف کامل اطلاعاتی بر این موضوع، روز گذشته محل اختفای اعضای این باند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کرده و در بررسی محل اختفای آنها مقادیری سلاح گرم و مهمات کشف و ضبط کردند. افراد دستگیر شده با هویت‌های "صالح –ش، جمیل-آ، ابوبکر-ت و آدم-ع" با احکام مأموریتی جعلی به زورگیری و اخاذی از مردم اقدام می‌کردند.
مدیر روابط عمومی مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف‌های متعدد اعضای این باند، عنوان کرد: متهمان تاکنون در اعترافات خود به سرقت‌های مسلحانه متعدد، راه‌بندان، زورگیری، تیراندازی به عابران پیاده و ایجاد رعب و وحشت در شهرستان چابهار اقرار کرده‌اند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 2538
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *