پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ ۲۱:۰۷
۰

سردار نقدی: برنامه های دشمن برای شکستن وحدت مسلمانان بسیار گسترده است

سردار پاسدار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه برنامه های دشمن برای شکستن وحدت مسلمانان جهان بسیار گسترده است، اضافه کرد: تنها با حفظ وحدت، هوشیاری و بصیرت است که می توان توطئه های دشمنان را خنثی کرد.
سردار نقدی: برنامه های دشمن برای شکستن وحدت مسلمانان بسیار گسترده است
سردار نقدی: برنامه های دشمن برای شکستن وحدت مسلمانان بسیار گسترده است
به گزارش پایگاه خبری پهره" نقدی شامگاه چهارشنبه در نشست هیات عاشقان در حسینیه سپاه سقز در جمع بسیجیان این شهرستان افزود: راه اندازی کانال های ماهواره های ضد مذهب تشیع و تسنن توسط انگلیسی ها در لندن، تبلیغ و ترویج نحله های انحرافی و تقویت تکفیر در راستای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و ایجاد سد برای دفاع از صهیونیسم است.
وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: راه رسیدن به اقتصاد مقاومتی، فعال کردن نیروها و ظرفیت های جای جای ایران اسلامی است.
سردار نقدی در بخشی دیگر از سخنان خود، با بیان اینکه برخی از کشورها از افزایش هزینه های دفاعی ایران اظهار نگرانی می کنند بیان کرد: هزینه های دفاعی ایران در مقایسه کشورهای دیگر بسیار کم است.
وی با اشاره به اینکه بسیج در راستای سازندگی کشور اقدام های مهم و مفیدی انجام داده و این برنامه ها به قوت ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: بسیج سال آینده در شهرستان سقز یک اردوگاه تفریحی و یک استخر سرپوشیده شنا خواهد ساخت. 
در این نشست، سردار محمد حسین رجبی، فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر و سپاه بیت المقدس کردستان و علی اکبرورمقانی، فرماندار سقز هم حضور داشتند.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
منبع ایرنا
کد مطلب: 2540
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *