شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ ۰۷:۵۷
۰
آیت الله موحدی کرمانی:

کسانی که قدرت نظامی کشور را زیر سوال می‌برند، در "عقل" خود شک کنند

امام جمعه موقت تهران در خصوص افرادی که قدرت دفاعی و تهاجمی کشور را زیر سوال می‌برند گفت: این‌ها باید در عقل خودشان شک کنند.
کسانی که قدرت نظامی کشور را زیر سوال می‌برند، در "عقل" خود شک کنند
کسانی که قدرت نظامی کشور را زیر سوال می‌برند، در "عقل" خود شک کنند
به گزارش پهره؛ آیت‌الله موحدی‌کرمانی امام جمعه موقت تهران با اشاره به لزوم تقویت قدرت نظامی کشور گفت: کشور باید مجهز به نیروی دفاعی و تهاجمی باشد و اگر مجهز به این دو نیرو نباشیم، ضربه‌های مهلکی از استکبار می‌خوریم.
 
وی در پاسخ به افرادی که قدرت دفاعی و تهاجمی کشور را زیر سوال می‌برند گفت: این‌ها باید در عقل خودشان شک کنند.
 
خاطرنشان می‌شود که اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اخیراً در همایش مدیران و روسای آموزش و پرورش گفته است: "اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روزها محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، اینها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند محروم شدند... نیروهای نظامی بیشترین خرج کشورهای در حال جنگ را می‌بردند و از این رو با این اقدام پول‌های‌شان آزاد شد و به‌دنبال کارهای علمی و تولیدی رفته و اقتصاد دانش‌بنیان برای خود درست کردند، لذا دیگر آسیب‌پذیر هم نیستند، این راه در ایران باز شده است و مدیران و دلسوزان و معلمان باید وارد این فضا شوند، مطمئنم  دوره دوم دولت روحانی می‌تواند ما را به آنجا برساند."
 
این دومین جمله بحث‌برانگیز هاشمی در خصوص توان نظامی کشور است؛ توییتر منتسب به وی چندی پیش هم جمله‌ای از هاشمی منتشر کرد که پس از ایجاد جنجال‌های بسیار در بین مردم و مسئولان، هاشمی جمله خود را پس گرفت.
منبع راه دانا
انتهای پیام
کد مطلب: 2550