سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ۰۷:۰۰
۰
در جلسه هم اندیشی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر؛

مسائل ویژه حوزه بهداشت و درمان شهرستان ایرانشهر تشریح شد

در جلسه هم اندیشی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر با مسئولین سه بخش مرکزی، بمپور و بزمان مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان شهرستان ایرانشهر مورد بررسی قرار گرفت.
مسائل ویژه حوزه بهداشت و درمان شهرستان ایرانشهر تشریح شد
مسائل ویژه حوزه بهداشت و درمان شهرستان ایرانشهر تشریح شد
به گزارش پهره، فرماندار ایرانشهر در این جلسه با ابراز قدردانی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه اظهار کرد: علی رغم فعالیت های موثری که دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در حوزه بهداشت و درمان منطقه به اجرا در آورده اما باز هم با توجه به عمق محرومیت به ویژه در شهر های جنوبی استان سیستان و بلوچستان؛ نیاز به خدمات بیشتری احساس می شود.
نبی بخش داوودی تهیه سند توسعه بهداشت شهرستان ایرانشهر را یکی از پیگیری های ضروری دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر دانست و افزود: با توجه به نیازهای بهداشتی درمانی این شهرستان و به منظور توسعه فعالیتهای این بخش، تهیه سند توسعه بهداشتی بسیار ضروری است.
IMG-20151004-WA0005
وی با اشاره به گستره حوزه دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در خدمات دهی به شش شهرستان اطراف این دانشکده تصریح کرد: با توجه به وسعت این حوزه باید به شاخص های بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر  توجه ویژه شود.
IMG-20151004-WA0004
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص تهیه سند توسعه بهداشتی، در زمینه راه اندازی و تجهیز مرکز یا بخش تخصصی قلب، افزایش نظارت بر مطب ها و داروخانه ها،پوشش بیمه حوادث برای مصدومان غیر تصادفی، پیگیری تاسیس موسسه خیریه ویژه بیماران بی بضاعت، مشارکت خیران در احداث فضاهای بهداشتی،رسیدگی به شکایت داوطلبان آزمون بهورزی، کمبود نیروی انسانی و تأمین کادر و پزشک متخصص، رعایت شئونات و محرمات بویژه در بخش زنان و زایمان و نظارت مستمر بر مسائل بهداشتی بیمارستان و تغذیه بیماران مصوباتی مقرر شد.
انتاهی پیام/ ۳۳۳۹
کد مطلب: 26
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *