سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ ۲۰:۵۸
۰

برگزاری مراسم بازخوانی واقعه غدیر خم در ایرانشهر/ حجت الاسلام ابطحی: تکمیل رسالت پیامبر(ص) وابسته به پایان رساندن واقعه غدیر بود + تصاویر

مراسم بازخوانی واقعه غدیر با استقبال پرشور مردم ولایت مدار ایرانشهر برای اولین بار در این شهرستان برگزار شد.
یبایب
یبایب
به گزارش پهره  مراسم بازخوانی واقعه غدیر طهر امروز با استقبال پرشور مردم ولایت مدار ایرانشهر برای اولین بار در این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در حاشیه اولین مراسم بازخوانی واقعه غدیر در ایرانشهر،ضمن ابراز خرسندی از استقبالی که اهالی ولایت مدار شهرستان ایرانشهر و حومه،خصوصا شهر بزمان نسبت به این مراسم داشتند گفت:واقعه غدیر مورد تایید بزرگان شیعه و سنی است همچنانکه با نگاهی به کتب بزرگان اهل سنت مثل احمد ابن حنبل،امام علی (ع )را از اهل بیت علیها سلام برشمرد.
وی گفت: تکمیل رسالت پیامبر وابسته به پایان رساندن واقعه غدیر بود، از این رو بعثت پیامبر طبق آیات صریح قرآن به پایان نرسیده و ناقص باقی می ماند.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به ارتباط مستقیم بعثت و غدیر بیان داشت: با فضیلت ترین اعمال در شب بعثت خواندن دعای امیر المومنین علی (ع) است.
گفتنی است فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ایرانشهر به عنوان یکی از بازیگران اصلی این رویداد بزرگ تاریخی در نقش پیامبر اکرم ص در متن این روایت مستند ایفای نقش نمود.



 

انتهای پیام/
کد مطلب: 2640