شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۲۸
۰

اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال در ایرانشهر آغاز شد

اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال ویژه کودکان زیر پنج سال همزمان با استان های جنوبی کشور امروز در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر آغاز شد.
اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال در ایرانشهر آغاز شد
اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال در ایرانشهر آغاز شد
به گزارش پهره؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر در مراسم آغاز اجرای این طرح اظهار کرد: این طرح در دو نوبت از امروز تا 29 دی و 24 تا 27 بهمن امسال انجام می شود.
ایرج ضاربان افزود: در این طرح 120هزار  کودک زیر پنج سال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بر علیه این بیماری واکسینه می شوند.
 وی تصریح کرد: برای اجرای هر چه بهتر این طرح 772 تیم عملیاتی بهداشت و درمان این دانشکده مشارکت دارند .
ضاربان با اشاره به شیوع بیماری واگیردار فلج اطفال در سیستان و بلوچستان به سبب همسایگی با دو کشور افغانستان و پاکستان تصریح کرد: اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال به صورت اکتیو و خانه به خانه است، مردم باید همکاری بیشتری داشته باشند تا تمام کودکان این واکسن را دریافت کنند.
استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.
انتهای پیام/3339
کد مطلب: 266
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *