بستری شدن دانش آموز بمپوری در پی تبیه بدنی از سوی معلمش+تصاویر

22 مهر 1395 ساعت 14:33

رئیس آموزش و پرورش بمپور گفت: دانش آموز روستای خیر آباد بمپور در پی تنبیه بدنی از سوی معلم مربوطه از ناحیه چشم مجروح و در بیمارستان ایران شهرستان ایرانشهر بستری شد.


فریدون دامنی در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: روز یک شنبه (18 مهر) دانش آموز پایه پنجم دبستان روستای خیرآباد بمپور در پی تنبیه بدنی از سوی معلم خاطی از ناحیه پشت، شکم و به ویژه چشم مجروح و بلافاصله به بیمارستان ایران؛ شهرستان ایرانشهر منتقل و بستری شد.
وی با اشاره به سرکشی مداوم ریاست آموزش و پرورش بمپور از وضعیت عمومی دانش آموز گفت: در حال حاضر با توجه به خون مردگی و ورمی که در ناحیه چشم چپ دانش آموز وجود دارد؛ پزشک مربوطه تشخیص این موضوع که چشم بیمار نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر را به روزهای آینده موکول کرده است.
 

رئیس آموزش و پرورش بمپور تصریح کرد: با توجه به بی قانونی صورت گرفته؛ مدیر مدرسه و آموزگار دانش آموز آسیب دیده جهت رسیدگی به تخلفات به مرکز استان معرفی شده اند.
دامنی در خصوص هزینه درمان دانش آموز مضروب گفت: به معلم خاطی جهت تأمین هزینه درمان دانش آموز تذکر داده ایم.
 

گفتنی است با توجه به بیان مطالبی مبنی بر نابینا شدن دانش آموز؛ مدیر آموزش و پرورش بمپور این مورد را رد و شایعه اعلام کرد.
 

همچنین مهدی نژاد پزشک معالج دانش آموز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: دو روز است که مریض تحت درمان می باشد و با توجه به خونریزی که در قسمت قدامی چشم صورت گرفته است در حال حاضر تشخیص قطعی برای درمان امکان پذیر نیست.
وی گفت: طی چند روز آینده با جذب شدن خونریزی داخلی چشم امکان تشخیص قطعی برای عمل جراحی فراهم خواهد شد.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 2775

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/2775/بستری-شدن-دانش-آموز-بمپوری-پی-تبیه-بدنی-سوی-معلمش-تصاویر

پهره
  https://www.pahreh.ir