دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ۱۲:۰۰
۰
گفتگوی پهره با بانوی کارآفرین در عرصه مشاغل خانگی؛

از حداقل ها درآمدزایی می کنم/ مشتریان خانگی دارم

بانوی خانه دار ایرانشهر در اقدامی تحسین برانگیز با بهره گیری از هنر ذاتی خود از حداقل ها؛ سودآوری می کند.
از حداقل ها درآمدزایی می کنم/ مشتریان خانگی دارم
از حداقل ها درآمدزایی می کنم/ مشتریان خانگی دارم
 به گزارش پهره؛ شناخت و بهره گیری از توان و استعداد ذاتی یکی از فاکتورهای موفقیت همه افراد می باشد که برخی با دقیق شدن به این نعمت توانسته اند راه شکوفایی این استعداد را با تلاش و پشتکار گشوده و پله های موفقیت را یکی یکی طی نمایند.
اما این که گشودن این مسیر تا چه اندازه به دانش و تحصیلات مرتبط است باید گفت در کمال تعجب این برتری هیچ ارتباطی با تحصیلات نداشته بلکه تنها و تنها به خودباوری و اعتماد به نفس اشخاص برمی گردد.
خانم کمالی بانوی کارآفرین ایرانشهر با داشتن سه فرزند امروز یکی از افراد موفق این مرز و بوم است؛ او در خصوص رو آوردنش به مشاغل خانگی به خبرنگار ما می گوید: اولین بار در سال 87 بعد از تولد اولین فرزندم تصمیم گرفتم برای پر شدن ساعت بیکاری؛ هنری را به دست بگیرم که خوشبختانه با آموزشی که از یکی از دوستانم گرفتم توانستم خیلی زود؛ مسیرم را پیدا کنم.
 

 
 او می گوید: اولین اثر هنری که دنبال کردم و خیلی برایم لذت بخش بود؛ بافتن تابلو فرش بود؛ سودی که برای اولین بار از فروش کارم دریافت کردم خیلی برایم شیرین بود و انگیزه ای شد برای ادامه این مسیر.
بانوی کارآفرین ایرانشهر می گوید: در کنار بافت تابلو فرش به درست کردن انواع ترشی و گلهای کریستال و درست کردن کیف های چرم رو آوردم که خوشبختانه از این هنرها نیز به دلیل کیفیت مطلوب کارها استقبال شد.
 

 
 خانم کمالی که کار تبلیغ و بازاریابی محصولاتش را نیز به عهده دارد می گوید: معمولا محصولات مورد تقاضای مشتریان را به صورت خانگی به فروش می رسانم و در کنار آن می توانم به امورات منزل هم رسیدگی کنم.
این بانوی کارآفرین می افزاید: برای مشاغل خانگی تا به الان از هیچ تسهیلاتی استفاده نکرده ام و تمام سعیم بر این است که با حداقل هزینه و امکانات سودآوری کنم چنانکه برای بار اول با هزینه صدهزار تومانی که برای خرید مواد اولیه انجام دادم؛ بعد از فروش محصولات 600 هزار تومان سود بدست آوردم.
 

 
او می گوید: مشاغل خانگی هم یکی از راهکارهای ارتقای تولید ملی است که بانوان خانه دار با رونق این فرصت می توانند به شکوفایی بیشتر آن در جامعه کمک نمایند البته که انتظار می رود مسئولین نیز در این مسیر با پشتیبانی و حمایت خود؛ بازارهای فروشی را در هر منطقه ایجاد نمایند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 2800
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *