دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ۱۲:۳۹
نظر۱
۱
به بهانه هفتمین سالگرد شهدای وحدت؛

اوج اخلاص و تواضع در وصیت نامه سردار شهید ولی فتح مرادی

همزمان با هفتمین سالگرد شهادت شهدای وحدت؛ وصیت نامه شهید (ولی فتح مرادی) از جان باختگان عملیات تروریستی گروهک جندالشیطان در پیشین شهرستان سرباز؛ بر روی این پایگاه خبری منتشر شد.
اوج اخلاص و تواضع در وصیت نامه سردار شهید ولی فتح مرادی
اوج اخلاص و تواضع در وصیت نامه سردار شهید ولی فتح مرادی
به گزارش پهره؛ شهید ولی فتح مرادی در حادثه تروریستی 26/7/88 در عملیات گروهک جند شیطان همراه با همرزمان شهیدش؛ شهید شوشتری و محمدزاده؛ شربت شهادت نوشید.
به همین مناسبت پایگاه خبری پهره؛ به منظور تکریم مجدد این شهدای والامقام؛ وصیت نامه سردار شهید ولی فتح مرادی از فرماندهان سپاه پاسداران وقت در ایرانشهر وصیت نامه ای را به شرح ذیل منتشر کرد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
و عرض ارادت به ساحت مقدس ولی عصر (عج) وبا سلام و درود به روح ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آرزوی صحت و سلامتی برای مرجع بزرگ جهان اسلام حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله تعالی علیه) و با سلام و درود بی پایان به ارواح طیبه شهدا از صدر اسلام تا کنون
از اینکه خداوند متعال بنده را توفیق درک جمهوری اسلامی به رهبری امام راحل (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) را عطا نموده بسیار خرسند و سپاسگزارم چرا که این نظام مقدس،  نظام الهی است و ثمره خون هزاران شهید می باشد که در جهت حفظ آن از هیچ کوششی دریغ نکردند.
اولین توصیه ام به همگان اعم از اعضای خانواده و سایرین این است که پشتیبان ولی فقیه باشید چرا که ویژگی برجسته انقلاب ما ، الهام گرفته از نهضت عاشورا است و تبعیت و پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه می تواند این انقلاب را بیمه کند تا به دست نا اهلان و نامحرمان نیفتد لذا وصیت من به همه برادران و خواهران مسلمان اینست که همواره پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید تا این انقلاب بدست صاحب اصلیش امام عصر (عج) برسد.
از همه آشنایان و دوستان و همکاران خوبم تقاضا می کنم در انجام تکالیف شرعی از جمله اقامه نماز کوتاهی نکنید و تعظیم شعائر اسلامی من جمله اقامه عزا برای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را هیچگاه فراموش نکنید چرا که به فرموده امام خمینی (ره)، این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.
 

و اما چند جمله ای خطاب به اعضای محترم خانواده :
پدرو مادرعزیزم، که احسان و نیکی به شما را خداوند در قرآن کریم لازم و فرض نموده، از زحمات شبانه روزی شما صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و دستان پر مهرتان را بوسه می زنم ، اگر احیاناً فرزند خلفی برای شما نبوده ام مرا مورد عفو و بخشش خود قرار دهید و از دعای خیر محرومم ننمایید.
از خواهران و برادران گرامی ام می خواهم صله ارحام را هیچگاه ترک ننمایید و سعی کنید حس تعاون و همبستگی و اتحاد را همیشه در بین خود و سایر فامیل زنده و پویا نگه دارید و در امور خیر حتی الامکان مشارکت داشته باشید.
و از فرزندان عزیز و دلبندم می خواهم همواره احترام مادرتان را نگه دارید و قدردان زحمات او باشید، بار تعلیم وتربیت شما را ایشان با سختی های فراوان ، اما با شور و شوق  وصف  نا پذیر بر عهده داشته اند،  لذا همیشه قدردان این نعمت بزرگ الهی باشید.
و از همسر فداکارم به خاطر همه سختی ها صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم ان شاء الله خداوند بهترین پاداش ها را به شما بدهد.
و در خاتمه از همه شما عزیزان می خواهم به فرمایش پیامبر گرامی اسلام توجه و عمل فرمایید که فرمودند من دو چیز گران بها در میان شما به امانت می گذارم اگر به آن دو تمسک و توسل جویید رستگار و هرگز گمراه نخواهید شد،  کتاب خدا -  اهل بیتم
 
والسلام علیکم و رحمه الله برکاته
کوچک شما – ولی فتح مرادی
انتهای پیام/
کد مطلب: 2801
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *

نظر مخاطبان
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر از شما بابت انتشار این وصیت نامه.ان شاالله خداوند این شهید عزیز رو با امام حسین(ع) محشور کنند .