چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۵۷
نظر۱
۰
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ایرانشهر؛

دو روستای (کوچ کورینگ) و (کچ کوش) به جاذبه های گردشگری ایرانشهر اضافه می شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ایرانشهر از اضافه شدن دو روستای (کوچ کورینگ) و (کچ کوش) دهستان دامن ایرانشهر به جاذبه های گردشگری این شهرستان خبر داد.
دو روستای (کوچ کورینگ) و (کچ کوش) به جاذبه های گردشگری ایرانشهر اضافه می شود
دو روستای (کوچ کورینگ) و (کچ کوش) به جاذبه های گردشگری ایرانشهر اضافه می شود
 عبد الحمید خدایاری در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: با توجه به جلساتی که پیرامون سامان دهی صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر با حضور فرماندار و سایر مسئولین اجرایی شهرستان گرفته شد دو نقطه دیگر این شهرستان به لیست جاذبه های گردشگری ایرانشهر افزوده می شود.
وی گفت: در نظر داریم به منظور استقبال هرچه بهتر از گردشگران؛ فرصت اقامت های روستایی را فراهم کرده و با ارتباطگیری گردشگر با روستاییان علاوه بر آشنایی با آداب و رسوم؛ از جاذبه های گردشگری این مناطق نیز بهره ببرند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: ایجاد بازارچه صنایع دستی در ورودی شهرستان در نزدیکی دروازه قرآن؛ برنامه دیگری است که به دنبال تقویت این فرصت برای جذب گردشگر هستیم.
گفتنی است در جلسه سامان دهی صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر که در فرمانداری ایرانشهر برگزار شد در خصوص پیگیری جذب اعتبار برای مرمت و بازسازی بناهای تاریخی و فرهنگی، برگزاری تورهای گردشگری، معرفی مکان های دیدنی و برگزاری جشنواره چنگال در ایرانشهر تصمیماتی گرفته شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 2896
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *

نظر مخاطبان
مرتضی داوودی
Iran, Islamic Republic of
جای خوشحالیست،خدا قوت برای همه آنانی که دلسوزانه در راستای گسترش فرهنگ و هنر این دیار در تلاشند.