يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۵۷
۰

(احدی) سرکرده بین المللی باند قاچاقچیان شرق کشور در بیمارستان ایرانشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام و دستگیری؛ سرکرده باند بین المللی قاچاق مواد مخدر شرق کشور در بیمارستان ایرانشهر خبر داد.
(احدی) سرکرده بین المللی باند قاچاقچیان سیستان و بلوچستان در بیمارستان ایرانشهر دستگیر شد
(احدی) سرکرده بین المللی باند قاچاقچیان سیستان و بلوچستان در بیمارستان ایرانشهر دستگیر شد
به گزارش پهره، سرشبکه اصلی باند ترانزیت مواد مخدر که فعالیت گسترده ای در سیستان و بلوچستان داشت طی یک درگیری مسلحانه با مأمورین نیروی انتظامی با کشف 2 تن مواد مخدر و ادوات جنگی در ایرانشهر دستگیر گردید.
سردار حسین رحیمی در این خصوص گفت: به دنبال شناسایی محورهای فرعی حمل مواد مخدر درشهرستان ایرانشهر؛ تیمهای ویژه و عملیاتی پلیس به منطقه اعزام و اقدام به اجرای کمین در مسیر شرور و قاچاقچی معروف منطقه کردند.
وی افزود: قاچاقچیان مسلح در ساعات پایانی شب و پس از ورود کمین، به محض مشاهده ماموران پلیس به سمت آنها تیراندازی کرده که با آتش پر حجم تیم‌های عملیاتی پلیس روبه‌رو شده و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه و مجروح شدن اشرار با به‌جا گذاشتن سه دستگاه خودرو از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تثصریح کرد: از خودروهای به جا مانده اشرار  یک تن و 440 کیلوگرم تریاک، 96 کیلوگرم هروئین به همراه مقادیر متنابهی مهمات جنگی کشف شد.
سردار رحیمی با اشاره به موفقیت مأمورین در عملیات انجام شده گفت: با همکاری منابع محلی؛ (احدی) سرکرده معروف  باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان که با هویت جعلی در بیمارستان شهرستان ایرانشهر تحت درمان جراحات ناشی از درگیری با مأموران بود؛ دستگیر شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 2914
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *