سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۵۷
۰
از ابتدای امسال صورت گرفت

تخریب ۳.۷ میلیارد ریالی علائم ایمنی در جاده های سیستان و بلوچستان

هزینه تخریب و سرقت علائم ایمنی در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان از ابتدای امسال تاکنون ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
تخریب ۳.۷ میلیارد ریالی علائم ایمنی در جاده های سیستان و بلوچستان
تخریب ۳.۷ میلیارد ریالی علائم ایمنی در جاده های سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان، رئیس اداره ایمنی ترافیک و حریم راه های اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: یکی از معضلات و مشکلات جنوب استان تخریب و سرقت علائم ایمنی است که در ۷ ماه ابتدایی امسال ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تخریب و سرقت علائم در جاده های جنوب استان صورت گرفته است.
محمدرضا دشتی زاده افزود: برای ارتقاء سطح ایمنی محورهای جنوب استان و با توجه به پرتصادف بودن این محورها، از ابتدای امسال تاکنون ۹۸ کیلومتر از نقاط پر حادثه  جنوب استان با ۳ خط ممتد زرد خط کشی شده است.
وی ادامه داد: برابر دستورالعمل جدید وزارت راه و شهرسازی مبنی بر اینکه جاده های دوطرفه و سرعت گیر باید آکس وسط جاده با رنگ زرد و دو خط کنار با رنگ سفید مشخص شود، این اداره کل برای اولین بار در استان به صورت پایلوت محور چابهار – کنارک – بندر پزم به طول ۶۳ کیلومتر را اجرا کرده است.
وی عنوان کرد: همچنین نصب و ساماندهی گاردریل در محورهای شریانی جنوب استان به طول ۵ کیلومتر برای ارتقاء ایمنی انجام شد؛ که در این مدت اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی راه های جنوب استان هزینه شده است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اقدامات این اداره کل در حوزه ایمنی محورها، آمار متوفیان در صحنه تصادف نسبت به ۷ ماه ابتدای سال گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 2939
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *