شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ۱۹:۳۱
۰
مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولایت؛

آمادگی شهادت با دل بریدن از مطاع دنیا فراهم می شود

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولایت گفت: افرادی آمادگی برای شهادت را دارند که مطاع دنیا برای آنها ناچیز باشد و در برابر برخی توطئه های دشمنان که در صدد تضعیف عقاید دینی هستند مقاومت کنند.
آمادگی شهادت با دل بریدن از مطاع دنیا فراهم می شود
آمادگی شهادت با دل بریدن از مطاع دنیا فراهم می شود
به گزارش پهره؛ در آستانه اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه ولایت ویژه برنامه گرامی داشت یاد و خاطره ای شهدا با حضور مسئولین شهرستان ایرانشهر، امام جمعه شهرستان ، ریاست دانشگاه و جمع کثیری از اساتید ، کارکنان و دانشجویان در کنار مزار شهدای گمنام دانشگاه به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت برگزار شد.
در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابطحی امام جمعه شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به اینکه یکی از خصوصیات بارز شهداء را رعایت بیت المال دانست و ضمن اشاره به این موضوع  اظهار داشت در این چنین مجالسی روح حیات در انسان دمیده می شود.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین بامری مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن خیر مقدم به میهمانان از حضور پررنگ و شایسته مسئولین و دانشجویان تشکر کرد و یکی از رسالت های مهم دانشجویان در عصر حاضر را شهادت طلبی دانست و خاطر نشان کرد افرادی آمادگی برای شهادت را دارند که مطاع دنیا برای آنها ناچیز باشد و در برابر برخی توطئه های دشمنان که در صدد تضعیف عقاید دینی هستند مقاومت کنند.
گفتنی است برگزاری نمایشگاه شهدای عاشورا تا شهدای مدافع حرم ، برگزاری صحنه های نمایش مختلف شعر خوانی از وقایع عاشورا ، دفاع مقدس ، فاجعه منا و مدافعان حرم و همچنین روایتگری مسئول قرارگاه خاتم الوصیاء استان سیستان و بلوچستان آقای زاهد شیخی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
کد مطلب: 2975
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *