شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ۱۴:۱۹
۰

آتش سوزی اتوبوس زائران اربعین در کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: ساعت 1:20 دقیقه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس بنز حامل زائران شهرستان خدابنده زنجان، به دلیل نامعلومی دچار حریق شد و کاملا در آتش سوخت، ولی کسی آسیب ندیده است.
آتش سوزی اتوبوس زائران اربعین در کرمانشاه
آتش سوزی اتوبوس زائران اربعین در کرمانشاه
به گزارش پهره،فضل‌الله شیری گفت: راننده اتوبوس حامل زائران شهرستان خدابنده زنجان حوالی گردنه بید سرخ شهرستان صحنه ساعت 1:20 دقیقه بامداد امروز متوجه وقوع نقص فنی در موتور اتوبوس شده و برای بررسی موضوع در پارکینگ حاشیه جاده توقف و با توجه به آتش گرفتن موتور اتوبوس، بلافاصله همه زائران و خدمه را از اتوبوس خارج می‌کند.
وی افزود: پس از خروج زائران و خدمه، آتش به سایر بخش‌های اتوبوس سرایت کرده و کاملا در آتش می‌سوزد که با حضور عوامل آتش‌نشانی حریق اطفا شده و علت دقیق حادثه کماکان در حال بررسی است.
شیری خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع راننده نسبت به پیاده کردن زائران از اتوبوس به کسی آسیب نرسیده است و همه مسافران در سلامت هستند.
این مقام انتظامی ادامه داد: مسافران اتوبوس با ورود مستقیم عوامل پلیس راه بیستون در رستوران گردنه بید سرخ اسکان داده شده و پس از آن با تهیه اتوبوس جایگزین به مقصد مهران اعزام شده‌اند.
 شیری متذکر شد: تمام اتوبوس‌ها باید به تجهیزات اطفای حریق و چکش‌های شکست اضطراری شیشه مجهز باشند و این امر چون با جان مردم در ارتباط است، خط قرمز پلیس است و با اتوبوس‌هایی که فاقد چنین تجهیزاتی باشند شدیدا برخورد می‌شود.
  منبع/خبر گزاری فارس انتهای پیام/8355
کد مطلب: 3055
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *