يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ۱۴:۵۳
۰

دختر فراری به چشمان مردطلافروش گاز اشک آور زد/همدست این دختر از طبق 3 سقوط کرد

دختر فراری ماموریت داشت تا به صورت مردطلافروش گازاشک آور بزند تا همدست مسلح اقدام به سرقت کند.
دختر فراری به چشمان مردطلافروش گاز اشک آور زد/همدست این دختر از طبق 3 سقوط کرد
دختر فراری به چشمان مردطلافروش گاز اشک آور زد/همدست این دختر از طبق 3 سقوط کرد
به گزارش پهره، دزد جوان که با همدستی دختر فراری، باند سرقت تشکیل داده بود، زمانی که خود را در محاصره پلیس دید تصمیم به فرار گرفت اما به ناگاه تعادلش را از دست داد وازطبقه سوم سقوط کرد.
ردیابی‌های پلیسی برای دستگیری تبهکاران ازچندی قبل و به دنبال سرقت ازیک طلافروشی در شهر زاهدان کلید خورد.مرد طلافروش به کارآگاهان گفت: دقایقی قبل زن ومرد جوانی وارد مغازه‌ام شدند و از من خواستند چند سرویس طلا بیاورم. در حال نشان دادن سرویس‌ها بودم که ناگهان زن جوان گاز اشک‌آوری از کیفش بیرون آورد و به صورتم پاشید. بعد از آن با کمک مردی که همراهش بود طلاها را برداشته و از محل متواری شدند.در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته طلافروشی و اطراف محل سرقت موفق شدند تصویر متهمان فراری را به‌دست آورند.کارآگاهان پس از تطبیق تصاویر به‌دست آمده با آلبوم متهمان سابقه دار اداره آگاهی، موفق به شناسایی هویت مرد جوان شدند.درحالی که تحقیقات برای دستگیری شهرام ادامه داشت، خبرسرقت از خانه مردی ثروتمند به پلیس رسید.از آنجا که شواهد نشان می‌داد سرقت از خانه مرد ثروتمند کار سارقان مسلح طلافروشی باشد، تصاویر آنها به مالباخته نشان داده شد که اونیزبلافاصله هردو را شناسایی کرد.اما این پایان سرقت‌های زن و مرد جوان نبود چرا که مدتی بعد سرقت مسلحانه از خانه دیگری به پلیس گزارش شد. بررسی‌ها نیزنشان داد که این سرقت هم توسط زن و مرد جوان صورت گرفته است.
سرانجام و در ادامه ردیابی‌های تخصصی، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی ردپای زن و مرد جوان را دریک مجتمع مسکونی شناسایی کردند و مخفیگاه آنها تحت محاصره قرار گرفت.شهرام با مشاهده مأموران، تصمیم گرفت خود را از بالکن طبقه سوم به خیابان برساند اما تعادلش را از دست داد و از طبقه سوم به پایین پرتاب شد.مرد جوان بلافاصله توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد و همدستش نیز دستگیر شد. زن جوان در تحقیقات پلیسی گفت: چند سال قبل از خانه فرار کردم و با شهرام آشنا شدم. اما خیلی زود متوجه شدم شهرام سارق حرفه‌ای است و با تشویق او تصمیم گرفتم در سرقت‌ها با او همدست شوم. بعد از سرقت از طلافروشی و سرقت مسلحانه از خانه زوج جوان و پیرمرد تنها و چند سرقت دیگر، هویتمان را تغییر دادیم وسعی کردیم زندگی تازه‌ای را شروع کنیم. اما خیلی زود دستگیرشدیم.سرهنگ علی محمدی، رئیس پلیس امنیت عمومی استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: درحال حاضر تحقیقات تخصصی ازمتهمان ادامه دارد.
منبع/رکنا
انتهای پیام/8355
کد مطلب: 3073
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *