دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۱۷
۰

36 سرمایه گذار مهندس برج ساز را به زندان انداختند

فردی که با معرفی خود با عنوان مهندس انبوه ساز بیش از 30 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در تهران دستگیر شد.
36 سرمایه گذار مهندس برج ساز را به زندان انداختند
36 سرمایه گذار مهندس برج ساز را به زندان انداختند
به گزارش پهره، سرهنگ عباس نظری، رئیس پلیس آگاهی لرستان در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاه‌برداری آگاهی لرستان، در عملیاتی غافلگیرانه توانستند، یک کلاه‌بردار حرفه‌ای که با جلب اعتماد تعدادی از شهروندان خرم‌آبادی، بالغ‌بر 30 میلیارد ریال از آنان کلاه‌برداری کرده بود را شناسایی و دستگیر کنند.
رئیس پلیس آگاهی لرستان خاطرنشان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان خرم‌آبادی مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان مهندس ساختمان، مبالغی را از آنان دریافت و سپس متواری شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاه‌برداری آگاهی لرستان قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، فرد کلاه‌بردار با شگردهای متقلبانه، خود را مهندس ساختمان در امر انبوه‌سازی واحدهای آپارتمانی معرفی کرده که پس از جلب اعتماد تعدادی از شهروندان، مبالغی را بابت پیش‌فروش واحد ساختمانی نیمه‌کاره از آنان دریافت و متواری شده است.
نظری تصریح کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تخصصی، موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در تهران شده و پس از چند روز تعقیب و مراقبت در عملیاتی منسجم و برنامه‌ریزی‌شده، فرد متخلف را که با تغییر چهره قصد فرار داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی لرستان منتقل کردند.
رئیس پلیس آگاهی لرستان با بیان اینکه مبلغ کلاه‌برداری شده 30 میلیارد و 600 میلیون ریال است، گفت: متهم با شیوه متقلبانه از 36 نفر از شهروندان خرم‌آباد، کلاه‌برداری کرده است.
وی در پایان گفت: متهم جهت ادامه تحقیقات و سیر مراحل قانونی، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
منبع/رکنا
انتهای پیام/8355
کد مطلب: 3081
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *