دادستان عمومی زابل خبر داد

دستگیری 4 قاچاقچی مواد مخدر و 4 تیم سرقت مسلحانه خودرو در زابل

26 آبان 1395 ساعت 13:02

دادستان عمومی زابل گفت: چهار قاچاقچی موادمخدر و چهار تیم سرقت مسلحانه خودرو در زابل دستگیر شدند.


به گزارش پهره، محمد سرگزی سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران از دستگیری چهار تیم سرقت مسلحانه خودرو متشکل از 12 نفر سارق خبرداد و گفت: همچنین تاکنون هشت اوراق فروشی و ضایعات سطح شهر مهر وموم شده است.
دادستان عمومی زابل افزود: طی یک ماه اخیر 19 خرده فروش موادمخدر و چهار قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و سه دستگاه خودرو حامل مواد مخدر از آنها توقیف شده است.
این مسؤول از شناسایی و کشف انبار داروی غیرمجاز دامی به ارزش چهار میلیارد ریال در چند روز اخیر خبر داد و گفت: تاکنون یک نفر در این زمینه دستگیر شده است.
وی جمع‌آوری 10 هزار ورق قرص ترامادول از سطح بازار، جمع‌آوری 35 معتاد متجاهر و هفت پاتوق استعمال مواد مخدر صنعتی را از دیگر اقدامات یک ماه اخیر در زابل عنوان کرد.
سرگزی از ساماندهی کلینیک‌های ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد و افزود: با هرگونه اقدام مجرمانه در این راستا برخورد می‌شود.
دادستان شهرستان زابل با بیان اینکه روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته زمان ملاقات مردمی است به تشریح بخشی از مشکلات مردم پرداخت و گفت: مردم در مراجعه به دادسرای زابل از عدم وجود پزشکان خانواده در برخی از روستاها گلایه می‌کنند که امیدواریم با تدبیر مسؤولان پزشک خانواده در روستاها مستقر شود.
منبع/فارس
انتهای پیام/8355


کد مطلب: 3103

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/3103/دستگیری-4-قاچاقچی-مواد-مخدر-تیم-سرقت-مسلحانه-خودرو-زابل

پهره
  https://www.pahreh.ir