شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸
۰

ضرب‌الاجل استاندار سیستان و بلوچستان به نیروگاه برق ایرانشهر

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر نیروگاه برق ایرانشهر تا پایان امسال سوخت مصرفی خود را به سوخت گاز تغییر ندهد، ناچاریم سوخت «نفت- گاز» آنها را قطع کنیم.
ضرب‌الاجل استاندار سیستان و بلوچستان به نیروگاه برق ایرانشهر
ضرب‌الاجل استاندار سیستان و بلوچستان به نیروگاه برق ایرانشهر
علی اوسط هاشمی در جلسه اقتصاد مقاومتی که در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: نیروگاه برق ایرانشهر 2 میلیون لیتر سهمیه سوخت «نفت- گاز» دارد که اگر تا پایان سال نوع سوخت مصرفی خود را تغییر ندهد، این سوخت برای اهداف صادراتی برنامه‌ریزی می‌شود.

وی بر رعایت مبانی اقتصاد مقاومتی در الگوهای مصرفی ادارات سطح استان تاکید کرد و گفت: ادارات سیستان و بلوچستان باید کالاهای مصرفی مورد نیاز خود را تا جای ممکن از محصولات تولید استان تهیه کنند.

هاشمی به هدف تعیین شده برای گردشگری استان در سال 96 اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده استان سیستان و بلوچستان در سال 96 به عنوان مقصد گردشگری ناشناخته ایران تعیین شده و باید تمام تلاش برای استفاده از این ظرفیت بکار گرفته شود.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اکنون رشد مجتمع‌های خدمات بین راهی استان نسبت به چند سال قبل 200 درصد افزایش یافته که این موضوع نشان از آمادگی استان برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری است.
کد مطلب: 3124
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *