شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ۱۰:۳۳
۰
گزارش پهره از حقوق پایمال شده کارکنان قراردادی؛

400 کارمند راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان در بلاتکلیفی پرداخت حقوق/ وقتی تعلل 6 ماهه دولت کام خانواده ها را تلخ می کند

نیروهای قراردادی اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان قریب به هفت ماه در سوز نداری و سرما از دریافت حداقل حقوق ماهانه محروم هستند.
400 کارمند راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان در بلاتکلیفی پرداخت حقوق/ وقتی تعلل 6 ماهه دولت کام خانواده ها را تلخ می کند
400 کارمند راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان در بلاتکلیفی پرداخت حقوق/ وقتی تعلل 6 ماهه دولت کام خانواده ها را تلخ می کند
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ یک ماه قبل خبر دریافت نکردن حقوق کارمندان قراردادی اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان از سوی این پایگاه خبری رسانه ای شد و انتظار داشتیم در اولین فرصت این موضوع مهم با توجه به تورم  های سرسام آور و مشکلات سرپرستان عائله مند رفع شود اما متأسفانه نه تنها پاسخی از سوی مسئولین برای این مهم صورت نگرفت بلکه یک ماه دیگر به عذاب خانواده های چشم انتظار کارکنان افزوده شد.
محمد کارمند قراردادی اداره کل راه جنوب سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار پهره به نمایندگی از سایر کارکنان قراردادی این اداره کل گفت: از ابتدای سال 95 هیچ حقوقی دریافت نکرده ایم و زندگی برزخی خود را به سختی می گذرانیم.
او می گوید: من به عنوان سرپرست خانواده و داشتن تنها یک فرزند؛ به دلیل عدم تأمین مایحتاج زندگی از جمله پرداخت بدهی قبوض آب و برق؛ خانواده ام را به شهرستان فرستاده و اکنون در منزل مادربزرگم زندگی می کنم.
 

 
او می گوید: کارکنان عائله مند قراردادی این اداره هیچ مساعدتی دریافت نکرده اند و از ترس از دست دادن شغل خود همچنان به کار بدون حقوق ادامه می دهند این در حالی است که بسیاری از ما در پایان وقت اداری به کارگران میدانی ملحق می شویم تا شاید بتوانیم حداقل هزینه خوراک یک روز را تأمین نماییم.
محمد به نمایندگی از سایر کارکنان قراردادی این اداره ادامه می دهد: با توجه به قراردادی بودن کارکنان هیچ کس جرأت اعتراض به این وضعیت را ندارند چون می دانند که اعتراض برابر با اخراج  از کار است در نتیجه با سکوت این درد را به دوش می کشند اما انتظار داریم مسئولین به خود آیند و بیش از این راضی به عذاب ما و خانواده هایمان نباشند.
 

 
در همین زمینه مدیر کل اداره راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص علت تأخیر 6 ماهه در پرداخت حقوق کارمندان این اداره می گوید: متاسفانه علی رغم مکاتبات صورت گرفته با استان همچنان خبری از پرداخت حقوق کارکنان نیست.
ایوب کرد می گوید: طبق صحبت های انجام شده استان در انتظار واریز تخصیص از سازمان مدیریت کشور می باشد که آنها نیز در این مورد تعلل می کنند.
وی گفت: حقوق کارکنان قراردادی که اکثرأ در راه سازی مشغول می باشند حداقل دستمزدشان است و انتظار داریم با توجه به تورم و مشقات زندگی؛ مسئولین امر هر چه زودتر این موضوع را رسیدگی نمایند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 3217
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *